Činjenice o šećeru u sokovima - Men`s Health

Činjenice o šećeru u sokovima

Šećer ima negativnu vrednost i dovodi do gojaznosti. međutim, postoji velika razlika između šećera koji dodajemo u pića od onog prirodnog iz voća. Sa zdravstvenog aspekta, šećeri koji se nalaze u voću i povrću (fruktoza), i u mleku (laktoza) mogu da budu veoma korisni za organizam, a i ove namirnice sadrže hranljive materije poput proteina, vlakna, kalcijuma i vitamina.

Sa druge strane, fruktozni sirupi, dekstroza, šećer, med, kukuruzni sirup sadrže samo kalorije i baš to su zaslađivači koje treba izbegavati.

“ Ograničite unos šećera u organizam koji ne dolaze iz voća i povrća. Izbegavajte hranu sa dodatkom šećera. Za razliku od gotovo svih namirnica sa dodatkom šećera, prirodno slatke namirnice bogate su jedinjenjima koja će vam pomoći da se osećate dobro i zdravo“, kaže  Elizabet Vord.

Stručnjaci takođe  preporučuju konzumiranje dve do četiri porcije voća, i tri do pret porcija povrća dnevno. Ukoliko odaberete da takav unos bude kroz sokove ili šejkove, nećete pogrešiti samo ako sami pravite iste.

Ukoliko odaberete već gotove proizvode, obratite pažnju da li one sadrže 100% voća ili povrća. Neka proizvodi koje unosite u svoj organizam budu prirodni, a ako budete poželeli da napravite odličan šejk odaberite pomorandže, mango, banane i jogurt. Sve to začinite cimetom i uživajte u izvoru hranljivih materija!

Pročitajte i  MOĆ BOJE: Zašto su ljubičaste namirnice dobre za naše zdravlje?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *