4 zdrave neobične namirnice - Men`s Health

4 zdrave neobične namirnice

PERMISON (KAKI JABUKA)
Kuvar Džejson Neron, predlaže da kao sastojke i začine koje možete koristiti u pripremanju kaki jabuke. Koristite ulje belog luka, senf koji čak možete napraviti od same kaki jabuke, kiseljak i čili.

“Ja nabavim permison nedelju dana pre nego što rešim da ga koristim, i ostavim da pravilno sazri u mojoj kuhinji. Iako ga mnogi jedu kao voće ja kaki spremam sa povrćem i dobijem slatko -kiseli ukus“, kaže kuvar Džejson.

Permison je pun hranljivim materijama, a intenzivniji ukus ima kada je potpuno zreo ili osušen. Odličan je izvor antioksidanata i vitamina A, beta karotena, vitamina C i vlakana.

CIPOLINI LUK
Cipolini luk je mali italijanski luk izuzetne arome, a kuvar Met Poli savetuje njegovu upotrebu u kuhinji, posebno ako ste rešili da u svoj meni unesete neki italijanski obrok. Ovaj luk možete naći i u prahu. Zato skuvajte čorbu sa rebrima isečenim na male parčiće a kao glavni začin dodajte cipolini luk.

“Cipolini luk daće intenzivan ukus vašim jelima, baršunast i sladak. U vaše jelo obavezno dodajte i malo vina“, kaže Met.

Cipolini luk sadrži visok nivo antioksidanta i deluje antiinflamatorno, što znači da če smanjiti rizik od nastanka raznih oboljenja i da će vaš holesterol držati pod kontolom.

SAĆE
Kuvar Ken Adingkton, preporučuje saće kao osnovni sastojak jelima, ali i smokvu, majčinu dušicu i rikotu, svež sir na bazi surutke koji poreklo vodi iz Italije.

“Pored vizuelnog evekta kojim saće pleni, jelima daje i specifičnu teksturu i slast. Čak i kada jedete činiju salate ili sir, probajte da mu dodate saće“, kaže Ken.

Saće povećava otpornost imunog sistema i prirodan je izvor šećera male energetske vrednosti.

TAMARIND
Ono što je za Srbe šljiva to je za Tajlandjane tamarid, a kuvar Kris Jenbamrong objašnjava kako plod ove biljke možete iskoristiti u vašoj kuhinji:

Pročitajte i  7 koktela s pivom za vrele letnje dane

“Tamarid je sastojak za postizanje kiselog ukusa i tajni sastojak Tajlandske kuhinje. On jelima daje iznvanredan nijansiran ukus, koji Tajlanđani zovu hom. Možete ga dodati kada pečete prase u kombinaciji sa đumbirom, likom, i šećerom, i vaše meso će imati slojevit ukus.“

Tamarind je bogat vitaminima, ima antiinflamatorno dejstvo, smanjuje rizik od nastanka raka, visokog krvnog pritiska, bolesti srca i pomaže varenju.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *