10 namirnica za veću izdržljivost - Men`s Health

10 namirnica za veću izdržljivost

JEDITE KAKO BI BILI IZDRŽLJIVI
Povećanje VO2 ne mora da boli. Izaberite namirnice koje podižu  i pojačavaju prirodne perfomanse vašeg tela.

ONI DOLAZE U BOBICAMA
Univerzitet u Teksasu otkrio je da je nar bogat polifenolima i da smanjuje boli i upalu mišića čak za 10%.

NAMAŽITE GLATKO
Jedite 30g kikiriku  putera, jer povećava nivo tirozina koji poboljšava vaš mentalni fokus.

UZMITE POVRĆE
Natrijum i kalijum u krastavćićima nadoknađuje elektrolite koje ste izgubili u znoju tokom treninga.

CVEKLA!
Cvekla izaziva oslobađanje azotnog oksida koji reguliše protok krvi. Odlično je da je jedete ukoliko trčite.

SUŠENO NA SUNCU
30g je porcija sušenog paradajza koja obezbeđuje dovoljno gvožđa u organizmu i pomaže da vaši mišići dobiju više kiseonika.

UZMITE BANANU!
Banane daju izdržljivost i često se koriste u različitim sportskim šejkovima.

ZAŠTIĆENI
Čaša ceđene pomorandže je bogata vitaminom C i povećava količinu kiseonika koja podstiče apsorpciju gvožđa skoro za 10% .

ZDROBITE JE
Beta alanin iz ćuretine smanjuje mlečnu kiselinu, a Međunarodno društvo za sportsku ishranu savetuje da ga sameljete.

RECEPTI

Doručak: Kinoa i posuda malina

Ručak: Ako vam je potrebna hitna energija uzmite hleb

Užina: Puter od kikirikija i krekeri od banane

Večera: Ćuretina i cvekla

Pročitajte i  Kombinacija za ravan stomak
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *