Natenane do mršavljenja - Men`s Health

Natenane do mršavljenja

Nova studija, objavljena u časopisu Appetite pokazala je da se sporijim ručanjem može smanjiti poslepodnevno grickanje. Kad su ispitanici svaki zalogaj sendviča koji su jeli za ručak žvakali 30 sekundi, kasnije tokom poslepodneva su pojeli upola manje slatkiša od onih koji su sendvič jeli svojom uobičajenom brzinom. Kad se sporo jede, obrok se urezuje u pamćenje i tako se doživljava toliko zadovoljavajućim da ostatak dana hrana nije predmet želje, objašnjava autorka studije dr Suzen Higs. Kada smo već kod pamćenja evo nekih podataka o ideksu telesne mase koje bi trebalo da zapamtite.

MASA PODATAKA
Da li vam raste ili pada BMI moguće je iščitati prema vašim osobinama, navodi studija koju je objavio Journal of Psychosomatic Research.

BMI PADA
Samousmerenost
Šta je to?
Ponašanje usredseđujete na dugotrajno držanje dijete i ciljeve vežbanja.

Podsticaj
Odredite jasne, merljive ciljeve kao što su “Dnevno ću unositi 200 kalorija manje” umesto “Ješću zdravije”.

BMI RASTE
Traženje novina
Šta je to?
Skloni ste prežderavanju i jedenju zbog stresa.

Kontrola
Razmislite šta vam daje trajno, a ne trenutno zadovoljstvo. Da li zaista želite da toliko grickate ili biste želeli da smršate?

BMI RASTE
Samotranscendencija
Šta je to?
Maštarite, na primer da ćete čarolijom – a ne disciplinom – izgubiti višak kilograma.

Kontrola
Preuzmite odgovornost za svoje navike tako da radite na samousmerenosti (vidite prvi stupac).  

Pročitajte i  Ako ste prehlađeni, izbegavajte ovih pet namirnica
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *