8 načina kako da obogatite svoju kašu - Men`s Health

8 načina kako da obogatite svoju kašu

CIMET
Iako je poznat kao ključni sastojak najgorih poslastica, cimet odvojen od lepljivih peciva je stvarno magičnog ukusa. Studija objavljena u časopisu Journal of Nutrition je pronašla da dodavanje cimeta u obrok smanjuje rizik od srčanih bolesti i stabilizuje nivo šećera u krvi. Na vama je samo da začinite vašu kašu i uživate u ukusu.

BOROVNICE
Borovnica je jedan od najbogatijih izvora antioksidanata na svetu, a istraživanja su pokazala da inhibira razvoj masnih ćelija u organizmu, smanjuju krvni pritisak i usporava kognitivni pad. Jedini problem je čišćenje ovog voća, tako da vam savetujemo da kupite zamrznuto.

PROTEINSKA SURUTKA
Konzumiranje 2g proteina po kilogramu telesne težine može biti veliki problem za vaš stomak i rast mišića. Kako biste ubrzali varenje protein na jednostavan način, samo ubacite kašu sa mlekom u mikrotalasnu i dobićete surutku punu protein.

BADEMI
Bademi su dobar izvor vitamina E, kalcijuma, fosfora, gvožđa i magnezijuma. Smanjuju nivo holesterola i čuvaju životni vek. Istraživanje objavljeno u časopisu Journal of Medicine, otkrilo je da ukoliko svakog dana jedete po jednu šaku badema smanjujete rizik od smrtnosti:

“ Najveća korist od badema je to što smanjuje rizik srčanih oboljenja. Takođe, umanjuje rizik nastanka raka čak za 11% ” rekao je autor studije Čarls S. Fuks.

SUVO GROŽĐE
Ako je vaša činija kaše vaš jutarnji obrok, onda je suvo grožđe idealno kao dodatak, jer je najbolji izvor energije za početak dana. Studija objavljena u časopisu Journal of the International Society of Sports Nutrition, pronašla je da suvo grožđe odlično gorivo za početak dana.

BANANE
Konzumiranje banana svakog dana jedan je d najednostavnijih i najefikasnijih načina da poboljšate vaše zdravlje. Prepuna je kalcijuma, vlakna, vitamina C i B6 koji utiču na očuvanje zdravlja vašeg srca. Takođe, ovo čarobno voće povećaće vašu memoriju i raspoloženje zahvaljujući amino esecijalnoj kiselini triptofanu koji pomaže lučenju serotonina, hormina sreće.

Pročitajte i  Jedite veliko da biste jeli manje

LANENO SEME
Među namirnicama okarakterisanih kao super hrana, naravono da se mora naći i laneno seme. Najlakši način je da dodate u obrok tri kašika i smanjićetenivo holesterola za 10% nakon tri meseca upotrebe. Seme lana zaštitiće vas od dijabetesa i raka prostate.

JOGURT
Najbolji način da ubrzate gubitak masti je svakodnevno konzumiranje jogurta. Takođe, studija objavljena u časopisu Diabetologia, ukazuje da jogurt smanjuje rizik pojave dijabetesa do 28%.

Trostruka pretnja
Ove namirnice čine čuda i ako se same konzumiraju, ali mi vam predlažemo da iskombinujete po tri koje će biti vaša dobitna kombinacija:

1. Najbolji način za sagorevanje masti – jogurt, borovnice i laneno seme.

2. Najbolje pre treninga – suvo groždje, banana i proteinska surutka.

3. Najbolje za očuvanje srca – bademi i cimet.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *