Izaberite mlečnu alternativu prema vašim potrebama - Men`s Health

Izaberite mlečnu alternativu prema vašim potrebama

VIŠE PROTEINA
Sojino mleko

Soja je kompletan protein, snabdeven sa svih devet esencijalnih aminokiselina. Zabrinuti ste da li to utiče na nivo testosterona? Istraživači Univerziteta u Minesoti otkrili su da konzumiranje soje neće uticati na nivo hormona ili spermatozoida.

Izaberite brend napravljen od organske soje, ne sa soja proteinskim izolatom jer on ima manje hranljivih sastojaka. Ali budite oprezni, mleko sa GMO sojom koristi 90% tržišta, što je povezano sa rakom prostate.

Bonus: Čokoladni ukus je brzo delujući ugljeni hidrat, savršen za posle treninga.

MANJE KALORIJA
Bademovo mleko

Orahe natopite u ovo mleko 6-8 sati, osušite ih i pomešajte sa vodom. Dobićete bogat ukus bez kalorija.

Izaberite ono koje je nezaslađeno, bogato vitaminom B12 koji pomaže da se hrana pretvara u energiju, a pored toga i veoma ukusno. Ali budite oprezni jer ono nema mnogo proteina, samo jedan gram.

Bonus: Masti u bademovom mleku su mononezasićene i pomažu u smanjenju rizika od bolesti srca.

DOBRE MASTI
Kokosovo mleko

Ovo mleko ima veliku količinu zasićenih masnih kiselina i triglicerida srednjeg lanca, koji se lako vari i obezbeđuje brz izvor energije.

Izaberite ono koje je nezaslađeno i sadrži kalcijum i vitamin D. Ali budite oprezni jer čak i dobre masti treba da se konzumiraju u umerenim količinama.

Bonus: Dobar je izvor magnezijuma, što može smanjiti krvni pritisak, kao i laurinske kiseline koja se bori protiv infekcije. Pored toga, niskokalorično je.

UGLJENI HIDRATI
Pirinčano mleko

Pirinčano mleko sadrži tri do četoro puta više ugljenih hidrata po šolji, više od običnog mleka, što ga čini solidnim izborom za korisnike teretane.

Izaberite verziju koja utvrđeno sadrži vitamin A, D i B12. Ali budite oprezni jer ono sadrži više kalorija od drugih alternativa.

Pročitajte i  Čari mediteranske kuhinje: Lignje na žaru u sosu od paradajza (VIDEO)

Bonus: pored toga što je antialergijski, on je pun antioksidanata koji poboljšavaju vaš imuni sistem i vitamina kao što je niacin koji pomaže kod upravljanja holesterolom.

OMEGA – 3 MASNE KISELINE
Mleko konoplje

Ono je izvedeno iz semena konoplje koji sadrže esencijalne omega – 3 masne kiseline koje pomažu u borbi srčanih bolesti i artritisa.

Izaberite ono koje sadrži manje od 12 grama šećera po jednom obroku. Ali budite oprezni jer ono biti izvor dosta kalorija, proteina i visokih masti.

Bonus: Sadrži kalijum, magnezijum i manje natrijuma od drugih mlečnih alternativa.

DOSTA KALCIJUMA
Kravlje mleko

Kravlje mleko je dolazilo mnogo puta na loš glas, ali ono je veoma hranljiv napitak. Jedna porcija ovog mleka sadrži oko 300 miligrama kalcijuma.

Izaberite organsko mleko jer ono može imati i do 60% više omega – 3 masnih kiselina. Ali budite oprezni jer punomasno mleko ima dosta zasićenih masnih kiselina i holesterola.

Bonus: Pored kalcijuma, ono je i odličan izvor proteina.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *