Da li alkohol pomože pri izgradnji mišića i mršavljenju? - Men`s Health

Da li alkohol pomože pri izgradnji mišića i mršavljenju?

KAKO JE TO MOGUĆE?
Ta dileme je nastala i kod naučnika, pa su krenuli u potragu. Dobra vest je da ako imate kontrolu nad alkoholom, imate kontrolu i nad telesnom težinom. Sve to zavisi od toga koliko često smo posetili bar, ali i koliko vremena provodimo u njemu.

Prema istraživanju iz 2011. godine objavljenom u Arhivu interne medicine, umerena konzumacija alkohola ume da bude dobra.

ZAŠTO?
Etanol koji se može naći u vinu, pivu ili nekim drugim alkoholnim pićima poboljšava odgovor vašeg tela na hormon insulin koji reguliše nivo šećera u krvi. Održavajte nivo šećera u krvi i možete sprečiti svoje telo da glukozu pretvori u masne ćelije. Jedna Hardvardska škola za javno zdravlje je utvrdila da jedno do dva alkoholna pića dnevno mogu smanjiti rizik od dijabetesa za 36%.

Plus, povećanjem otkucaja srca, alkohol zapravo ispaljuje svoje gorionike masti oko sat vremena nakon što ste uzeli poslednji gutljaj, kaže Erik Rim, profesor epidemiologije i ishrane.

Jedna nedavna studija iz Japana sugeriše da ako ste pivopija, vaš metabolički proces nakon konzumacije alkohola može trajati malo duže.

ZAŠTO?
Prirodni flavonoidi iz hmelja mogu povećati mišićnu masu.

Sada upozorenje: Ove benificije važe samo za one koji piju umereno, što je verovatno mnogo manje nego što mislite. Možda vam je teško, ali treba da pronađete dva pića koja vam odgovara, i to je dovoljna doza, tvde istraživači.

Znamo šta mislite. Neće vam pomoći ako pijete samo vikendom, ali malo više. Vaše telo se prilagođava na količini koju pijete, ali je potrebno vreme da se to uradi. Ono jednostavno ne može da održi korak sa antialkoholnim radnim danima i pijančenjem vikendom.

Pročitajte i  Mračna stana piva

I prema nedavnoj studiji, objavljenoj u Američkom žurnalu o kliničkoj ishrani, mnogo kalorija se verovatno nataloži u vašem stomaku putem alkohola. Oni su analizirali podatke Zavoda za Nacionalno zdravlje i ishranu i otkrili da muškarci konzumiraju 433 dodatnih kalorija u danima kada konzumiraju samo par pića. Dok 61%  kalorija dolazi iz alkohola, sedam kalorija po gramu dolazi iz jela sa zasićenim mastima koje su konzumirali u danima pijanstva.

Da alkohol može da indukuje loše procene, nesumnjivo ima veze sa rezultatima. Alkohol može da prevari mozak i da mislite kako morate da jedete, i ako niste gladni. Istraživači su otkrili da konzumiranje samo tri pića može da smanji nivo leptina za oko 30%. To je više nego dovoljno da se pokrene osećaj kako mora da se pojede jedno parče pice, važno za vaš opstanak.

ZAKLJUČAK
Alkohol može da pomogne kod topljenja masti, samo ne zaboravite da ga koristite sporo i umereno. U suprotno, posetilac bara sa pivskim stomakom ste vi.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *