Jelo po meri zdravog momka - Men`s Health

Jelo po meri zdravog momka

 

Restorani su oduvek bili tema za ogovaranje među zagovornicima zdrave ishrane, u koje spadamo i mi, ljubitelji Men’s Health stila života. Ipak, neki restorani su počeli već odavno da služe zdravije opcije, kako bi privukli i sloj mušterija koji paze na svoj izgled. Preslana i premasna jela, sa puno očiglednih i skrivenih kalorija, više nisu recept kojim ćete privući (sve) goste. Pojavio se novi sloj gurmana, koji žele da uživaju u hrani, ali i nakon nje pravilna ishrana znači i lepši izgled, bolje zdravlje i, da budemo iskreni, ako ste u formi – imaćete i bolji seks! Dok se ne izborimo da svaki restoran brze hrane mora da istakne količinu trans-masnoća koje se nalaze u porciji, količinu kalorija i slično, naša najveća opasnost predstavljaće upravo fast-food restorani. Stvari nisu preterano bolje ni u “tradicionalnim” restoranima. Ali, ako svi počnemo da naručujemo zdrave obroke u restoranima, vlasnici će ubrzo shvatiti da treba da ponude više takvih jela u svojim jelovnicima.

ZDRAV SAVET #1
Avokado, avokado!
Počinjemo polako da se budimo iz noćne more, u kojoj nas ubeđuju kako su sve masnoće opasne. Avokado, na primer, ima oko 80 % masti, ali dve trećine od toga čine mononezasićene masne kiseline, koje su dovedene u vezu sa poboljšanim pamćenjem, nižim rizikom od gojaznosti i dobijanja srčanih oboljenja. Drugim rečima, avokado nas čini pametnijim, mršavijim i manje podložnim najvećem ubici muškaraca današnjice infarktu.
ŠTA DA TRAŽITE
Salate sa avokadom i posnijim vrstama mesa sa žara su idealne. Takođe, tradicionalno pripremljeni gvakamole je dobar izbor. Suši sa lososom i avokadom je klasika koju treba da poštujete odličan izbor! Izbegavajte restorane u kojem gvakamole prave sa slatkom pavlakom, kao i kombinacije avokada, majoneza i masnih sireva koje se često sreću u “fensi” sendvičima.

ZDRAV SAVET #2
Muška hrana, a sa malo kalorija
Dijetalna jela poput kuvanog kupusa i sočiva ostavite vegetarijancima, neka se oni muče sa njima. Takođe, zaboravite na suva pileća prsa od kojih možete da se udavite, ako ne koristite kalorične sosove.
ŠTA DA TRAŽITE
Čist protein je uvek najbolji izbor! Ako naručujete pametno, odaberite poveliki nemasni juneći odrezak i povrće sa žara. Tražite da obrok pripreme bez dodavanja putera i velikih količina ulja. Ovaj obrok će vam dati vrlo malo kalorija i mnogo proteina (a to znači i mišića).

Pročitajte i  Poboljšajte imunitet pomoću super šejka

ZDRAV SAVET #3
Pahuljice su doručak za pobednika Do skoro je bilo nezamislivo da u restoranu imate na meniju ovsene pahuljice. Međitim, sve više restorana nudi i ovu opciju u okviru ponude za jutarnji meni. Shvatili su da ne žele svi da jedu za doručak kroasan i kafu! Priključite se trendu, jer ako budete jeli ovsene pahuljice svako jutro, smanjićete rizik od srčanih oboljenja za 80 odsto, kažu istraživanja.
ŠTA DA TRAŽITE
Pahuljice su super, to nam je jasno, ali problem se javlja u dodacima. Suvo voće i par semenki ili badema su sasvim ok dodatak, uz nemasno mleko ili jogurt. Ali zaboravite na voćne jogurte sa puno šećera, zaslađena čokoladna mleka i slične dodatke. Pahuljice su sasvim ukusne i sa sokom od jabuke, da li ste znali?

ZDRAV SAVET #4
Umerene porcije
Porcije su nekada, u 80im, bile mnogo manje nego danas. Treba li da kažemo da su i ljudi tada bili mnogo boljeg fizičkog izgleda i da nije bilo toliko kardiovaskularnih oboljenja pre 40e života A onda su porcije postale mnogo veće nego što su bile naše realne potrebe u okviru jednog obroka. Srećom, kriza je naterala restorandžije da budu štedljiviji, pa su porcije počele da se smanjuju.
ŠTA DA TRAŽITE
Bacite pogled na nekoliko stolova i utvrdite da li su porcije koje gosti dobijaju prevelike. Ako vam se učini da jesu, nemojte se ustezati da naručite pola porcije, opciju koju nudi većina restorana. To ne znači da ste pola čoveka, već da ste duplo pametniji od ostalih! Na ovaj način ćete uštedeti ne samo kalorije, nego i novac. A ako već želite da ga potrošite na nešto, naručite neku dobru, dijetalnu salatu.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *