Ne slatkišima - Men`s Health

Ne slatkišima

Pobediti zavisnost od šećera koja u proseku donosi 600 kalorija na dan nije laka stvar. “Dodatnim šećerom vašoj ishrani jednostavno dodajete neiskorišćene kalorije, koje se čuvaju u naslagama sala”, kaže Alan Aragon, savetnik za ishranu američkog Men’s Health-a.

KORACI
PRVI
“Potpuno odricanje od slatkog može dovesti do poremećaja u ishrani, i zato 10 do 20 odsto vaših obroka možete jesti ono što želite“, kaže Aragon.

DRUGI
Počnite da unosite više voća, za prirodniji unos slatkog.

TREĆI
Što se tiče odolevanja iskušenju , Aragon preporučuje 2 trika. Prvo, sačuvajte u telefonu svoju fotografiju na kojoj ste bez majice. Pre nego što se “predate“ slatkišima, bacite pogled na sliku i zapitajte se da li će taj zalogaj da popravi stvari. Rešen problem. Drugo, svaki put kada posegnete za užinom uhvatite se za salce na stomaku i postavite sebi isto pitanje.

Na kraju će vas trijumf odbijanja grickalica mnogo više zadovoljiti od samog konzumiranja. Ne morate sebe da kažnjavate za  povremene “ispade“, ali gledajte da oni budu što ređi.

Pročitajte i  Povećana sinteza proteina svakog dana
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *