Ishrana za trbušnjake - Men`s Health

Ishrana za trbušnjake

‘’Ne možete vežbati uz lošu ishranu’’, kaže Fil Lerni, personalni trener iz Londona. Za samo četiri nedelje moći ćete da izvajate sve svoje trbušne mišiće ukoliko se pored vežbanja pridržavate i nutritivnih pravila.

DIJETA

Koristite 10 jednostavnih hranljivih načela kako biste svoju centralnu muskulaturu doveli do savršenstva.

–          Izbegavajte rafinirane i obrađene namirnice kad god je to moguće.

–          Pokušajte da jedete šest puta dnevno, na svaka 3 sata.

–          Uz svaki obrok koristite deo proteina kao bazu. Mislimo na jaja, ribu, piletinu i drugo manje masno meso.

–          Za užinu između obroka koristite orahe, semenke, avokado, masline…

–          Proverite da li ste za svaki obrok dobili neki skrobni ugljeni hidrat – ovsenu kašu, raž ili svež hleb i komad voća.

–          Za ručak odlične porcije su npr slatki, običan krompir ili braon pirinač.

–          Za večeru pokušajte sa povrćem, ali izbegavajte korenito povrće i sva koja sadrže skrobne ugljene hidrate.

–          Pijte mnogo vode.

Svakih 10 dana sebi dajte jedan obrok koji volite. To može biti bilo šta. Ova ishrana izgleda jako strogo, ali ako pokušavate da otkrijete svoje trbušnjake za samo 4 nedelje, takve gastronomske žrtve su neophodne.

Upotrebite jedan takav obrok odmah posle treninga na traci. Cilje je da se unese oko 40 – 50 gr ugljenih hidrata I 20 – 30gr proteina. ‘’Ovo stabilizuje tvoj hormonski sistem, omogućava regeneraciju tkiva i održava stabilan nivo šećera u krvi’’, objašnjava Loren.

Pročitajte i  Sapun: koristan ili štetan po zdravlje?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *