Da li brz metabolizam funkcioniše? - Men`s Health

Da li brz metabolizam funkcioniše?

To će se promeniti sada.

ISTRAŽIVANJE
Istraživanja su dovela do otkrića i Mark Petersen, doktor nauka u Laboratoriji za proučavanje fizičke aktivnosti i intervencija vežbanjem Univerziteta Mičigen, došao je do saznanja da prekomerna konzumacija hrane — bez obzira na vašu naviku da vežbate—može ograničiti realizaciju vaših snova o većim bicepsima.

“Čak i među momcima koji nisu gojazni, veće gomilanje masti će ograničiti mogućnost da se prilagodite treningu snage,” kaže Petersen, “što znači da vam bilo kakav višak smeta da nabacite snagu ali isto tako kvari kvalitet vašeg mišića.” Petersen je svoju tvrdnju proverio na muškarcima koji su 12 nedelja bili na programu treniranja izdržljivosti.

On je kod njih ispitivao masnoću i mišićnu masu putem magnetne rezonance, ispitivao kvalitet njihovih mišića, i proveravao njihov 1RM. Njegov zaključak je: “Povećanje masti može dovesti do zapaljenja manjih dimenzija, smanjiti osetljivost na insulin, i promeniti funkcionisanje mitohondrija, a sve to može da vas spreči da efikasno izgradite mišiće i snagu.”

NjEGOV SAVET
Kontrolišite apetit. Malo je verovatno da će vaše telo preživeti neke brzinske promene (osim ako niste baš upravo započeli trening snage), tako da nema potrebe da dramatično menjate vaš unos kalorija. “Ako nabacujete snagu a da ne povežavate masnoće, vaši mišićni i kardiorespiratorni sistemi će raditi efikasnije.” Petersenov recept: kombinujte kardio vežbanje umerenog intenziteta sa treningom snage, čak iako se u stvari trudite da radite na snazi i postanete veći.

 

Pročitajte i  6 vežbi, 8 minuta: Brutalni trening ketlbelom za celo telo
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *