Hranljiva salata sa jajima - Men`s Health

Hranljiva salata sa jajima

Ovo jelo će pozitivno uticati i na prečišćavanje jetre, snižavanje holesterola, zaštitiće vase srce, razbistriti misli, podići imunitet, dati vam energiju, smanjiti procenat masnoće, ublažiti stres, sniziti krvni pritisak, deluje preventivno protiv malignih oboljenja, a ujedno je i niskokalorično i sprema se za samo 30 minuta.

SASTOJCI ZA 4 PORCIJE:

1 kg pšenice

1 crni luk iseckan na kockice

Malo ulja uljane repe

3 čena belog luka

Prstohvat majčine dušice i ruzmarina

Po 2 kašike prženih semenki konoplje, heljde i bundeve

Prstohvat peršuna

4 tvrdo kuvana jajeta

Potopite pšenicu u hladnu vodu i ostavite da odstoji preko noći.

Sledećeg dana, na tiganju propržite naseckan crni luk na ulju uljane repe. Dodajte beli luk, ruzmarin i majčinu dušicu i propržite oko 2 minuta, zatim dodajte pšenicu.  Na kraju, prelijte sve hladnom vodom. Ostavite da proključa, a zatim pecite u rerni na 150 stepeni, oko 20 minuta. Kad se ohladi, dodajte pržene semenke, limun, peršun i ako je potrebno, još ulja.

Salatu servirajte sa kuvanim jajima, jer su jaja izvor amino kiseline cisteina, a verovali ili ne, ona bolje pomažu kod mamurluka od, na primer, kafe.

Pročitajte i  Pliometrija za snagu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *