5 zdravih navika za život bez stomaka - Men`s Health

5 zdravih navika za život bez stomaka

DRŽITE DNEVNIK ISHRANE
Ne, ne tražimo od vas da brojite kalorije, ali neophodan vam je neki pisani trag onoga što unosite u sebe. Unesite u dnevnik hranu koju jedete tokom jednog dana i tako radite za sve dane u nedelji. “Držanje dnevnika ishrane je sjajan način za početnike u mršavljenju da shvate šta i koliko jedu svakog dana”, kaže Šelbi Starns, nutricionista i trener. On je u svojoj karijeri pomogao većem broju bodibildera da se spreme za svoja takmičenja.

Nakon prve nedelje, verovatno ćete videti određeni obrazac. Možda preskačete obroke kada ste pod stresom ili jedete nekvalitetnu hranu noću. “Dva najveća problema koja uvek primetim kod svojih klijenata su prejedanje i, verovali ili ne, slabi obroci uopšte”, kaže Starns i dodaje, “Dnevnik može da vam pomogne da shvatite da li bi trebalo da pravite promene u vašoj ishrani.”

DOSTA VODE
Dva litra vode dnevno je jedva minimum. Trebalo bi da pijete još pola litra na svakih 30 minuta tokom napornog treninga.

ŽVAĆITE
Jedite mnogo sporije i bukvalno samlevite svaki vaš zalogaj dok ne postane mekana kaša. Što sporije jedete, to vaš mozak ima više vremena da prepozna osećaj sitosti.

DORUČKUJTE
Istraživanje iz 2013. godine, koje je objavio magazin Appetite otkrilo je da doručkovanje pre treninga poboljšava kognitivne funkcije.

VEŽBAJTE
Planirajte da trenirate sa tegovima četiri dana nedeljno. Tako možete da vežbate dva dana gornji deo tela, dva dana donji deo. Ukoliko trenirate samo tri puta nedeljno, onda neka to bude set vežbi za celo telo. Prema Starnsu kardio vežbe je najbolje raditi četiri do šest sati pre ili posle treninga sa tegovima ili čak ih potpuno razvdvojiti, odnsono jedan dan raditi snagu, a drugi dan kardio.

Pročitajte i  Hranom protiv alergije
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *