8 vrsta namirnica koje ne goje - Men`s Health

8 vrsta namirnica koje ne goje

Zato pročitajte koje povrće treba uvrstiti u svakodnevnu ishranu, bez bojazni da ćete se ugojiti…

BABURE PAPRIKE

Kalorije po šolji: 30

Iseckajte ih na štapiće, pomešajte sa melevnom govedinom, a potom ispecite. Jedite ih sveže ili ako imate neki bolji recept  iskoristite ga, važno je samo da unosite ovu zdravu namirnicu u organizam.

KALE

Kalorije po šolji: 30

Kale je zauzeo visoko mesto na listi zdrave ishrane i bilo bi pogrešno izostaviti ga u ishrani. Zovu ga još i farmerski kupus, slično je kelju, samo kiseliji . Ako ga do sad niste probali, obavezno promenite tu naviku. Ljudi koji ne vole povrće izlažu sebe riziku da im oslabi imunitet, a i male šanse da zadrže idealnu kilažu.

BROKOLI

Kalorije po šolji: 30

Ovo zdravo povrće osim što štiti organizam od ćelija raka, bogat je vlaknima. Posebno se preporučuje osobama koje se bore sa kilogramima, jer brzo zasićuje.  Možete ga jesti kao svež za užinu ili prokuvati.

CRVENI KUPUS

Kalorije po šolji: 22

Porcija crvenog kupusa zaštitiće vas od bolesti srca i pomoći u smanjenu kilograma. Doktori preporučuju da se jede svež, ali možete da jesti i kao dodatak, uz pomfrit na primer.

KARFIOL

Kalorije po šolji: 27

Ovo povrće nije možda privlačno na prvi pogled, ali je svakako dobar izbor za užinu. Ako možete da podnesete ukus sirovog karfiola, pripremite ga na neki od sledećih načina. Pospite ga maslinovim uljem ili ga skuvajte  u biljnim začinima i dodajte malo limuna.

ČERI PARADAJZ

Kaloriji po šolji:  27

Minijaturni paradajz više podseća na voće , pa je pravi izbor za užinu. Na ovoj listi nema voća, pa ga ovo povrće donekle može zameniti. Pradajz je poznat da štiti od srčanih problema i smanjuje holesterol, pa ga nutricionisti preporučuju u borbi protiv kilograma.

Pročitajte i  5 razloga zbog kojih NIKAKO ne smete da preskočite doručak

SPANAĆ

Kalorije po šolji: 7

Pored malog borja kalorija, spanać će dobro koristiti vašem telu ako trenirate redovno. Telo će vam se popraviti ukoliko redovno unosite porcije ovog zelenog  povrća.

CELER

Kalorije po šolji: 17

Možda ovo povrće nije među omiljenim, ali zato vas čuva od suvišnih kilograma kao i zdravlje. Treba ga konzumirati što češće u salatama, supama ili ga možete žvakati.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *