Hrana za mozak - Men`s Health

Hrana za mozak

Ishrana ima veliki udeo kada je zdravlje mozga u pitanju. Nutricionista Keri Rukston priča koji je najbolji način da koristite hranu koja će koristiti vašem umu.

Godinama je princip po kom mozak radi bio misterija, ali sada su naučnici otkrili na koji način ishrana utiče na najkompleksniji organ u našem telu.

HRANA ZA RAZMIŠLJANJE
Mozak se u većem delu sastoji od masti tako da i nije iznenađujuća činjenica da balansiran unos masti kroz hranu u organizam utiče na njegovo funkcionisanje. Sive ćelije takođe vole ugljene hidrate, s obzirom da koriste oko pola količine glukoze koju svakodnevno unesemo. Na sreću, proteini nemaju nikakvog značaja, tako da su prepušteni mišićima kako bi im pomogli u rastu.

SOJA ZA MEMORIJU
Memorija može da se poboljša konzumacijom soje koja oponaša estrogen. Studija urađena u Britaniji pokazala je da muškarci koji uzimaju pilule soje i izoflavina tokom šest nedelja značajno poboljšavaju svoje pamćenje. Možete da se odlučite i za šolju sojinog mleka kada ustanete i da prestanete da brinete o tome da li ćete ponovo zaboraviti nečiji rođendan.

BOBIČASTO VOĆE ZA MENTALNO ZDRAVLJE
Vitamin C, prirodni antioksidant je takođe odličan za kvalitet sivih ćelija. Muškarci koji redovno jedu voće bogato antioksidantima imaju manje šanse od mentalnih problema što su stariji. Držite se šake jagoda, malina ili nekih trećih bobica na dan, najbolje uz musli za doručak, i živite bez brige o potencijalnim mentalnim oboljenjima.

ČAJ ZA MENTALNU AGILNOST
Zahvaljujući teaninu koji se nalazi u čajevima moždane funkcije mogu da budu znatno bolje kod osoba koje uživaju u ovom napitku, u odnosu na one koje se za čaj odlučuju samo kada imaju zdravstvenih problema. Najbolji efekti zabeleženi su kod onih koji su pili četiri šolje na dan.

Pročitajte i  Ovo su ubedljivo najbolje varijacije sklekova!

CRVENO MESO ZA INTELIGENCIJU
Crveno meso jeste bogat izvor gvožđa koji se vezuje za optimalni koeficijent inteligencije. Neka istraživanja pokazala su da su osobe imale bolje rezultate na testovima inteligencije nakon redovne konzumacije ovog minerala.

BROKOLI PROTIV ANKSIOZNOSTI
Nedostatak folata u organizmu vezuje se za osećanje apatije i anksioznosti. Jedna studija pokazala je da manjak ovog vitamina ima veze sa negativnim osećanjima uopšte. Uvedite brokoli ili grašak u redovnu ishranu i ulepšajte sebi dane!

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *