Namirnice prema tipu sporta - Men`s Health

Namirnice prema tipu sporta

Kao što svaki sport podrazumeva različitu tehniku i fizičku spremnost, tako zahteva i određen režim ishrane. Pogledajte koje namirnice bi trebalo da uključite u ishranu u zavisnosti od sporta kojim se bavite.

FITNES

Ključna namirnica: Suvo voće

Zašto?

Osušeno voće pružiće vam dovoljno energije za fitnes trening, plus će pomoći u anaboličkom procesu oporavka mišića nakon samog vežbanja. Idealna mera jeste dve šake suvog voća sat vremena pred trening.

ATLETIKA

Ključna namirnica: Integralni pirinač

Zašto?

Počnite da jedete integralni pirinač tri dana pred samu trku. Idealna mera jeste 5 grama po kilogramu vaše težine. Na ovaj način omogućavate mišićima da akumuliraju glukozu zadržavajući energiju duži vremenski period.

FUDBAL

Ključna namirnica: Integralna pasta

Zašto?

Integralna pasta predstavlja odličan izvor glukogena, koji je potreban jetri i mišićima, omogućavajući energiju za intenzivne aktivnosti i produženu izdržljivost.

BICIKLIZAM

Ključna namirnica: ovsena kaša sa jabukom

Zašto?

Prilikom ovog tipa sporta vašem organizmu neophodno je sporo otpuštanje ugljenih hidrata kako bi glukoza konstantno bila dostupna mišićima, posebno gluteusu i kvadricepsu koji ulažu najveću energiju.

PLIVANJE

Ključna namirnica: Kuskus

Zašto?

Kuskus predstavlja idealnu namirnicu za plivače jer pruža energiju neophodnu organizmu da klizi kroz vodu bez napora, uz to je i bogat izvor proteina, neizostavnog suplementa svakog sportiste.

Pročitajte i  Nova dimenzija zadovoljstva: Kako pronaći idealnu osobu za trojku?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *