7 načina za uspešno mršavljenje - Men`s Health

7 načina za uspešno mršavljenje

Istraživanja su pokazala da većina osoba odustaje od plana mršavljenja koje dođe nakon novogodišnjih praznika, posle samo mesec ili dva… Razlog za to uglavnom leži u lošoj organizaciji, automatski i manjku vremena da se ispuni sve što je potrebno. Ali jednom kada napravite ispravan plan, nećete imati potrebu ni za odustajanjem, ni za novim počecima naredne godine.

Pogledajte sedam ključnih stavki za takav plan.

POSTAVITE ISPRAVNE CILJEVE
Prvi korak ovakve odluke leži u tome da napravite zaista ispravne ciljeve. Prva greška koju većina pravi jeste postavljanje tačne kilaže koju žele da postignu. Naravno da je svakome prioritet da dostigne željenu kilažu, ali uz to morate odrediti još neke jasne zdrave ciljeve poput pojačane energije, izdržljivosti i boljeg sna.

BUDITE DOSLEDNI
Jedan loš obrok neće mnogo uticati na vaš plan, ali uobičajeno odstupanje i te kako hoće. Najbolji način jeste da nemate dodira sa nezdravom hranom, kao i da napravite jasan izbor zdravih namirnica kojima ćete opremiti svoj frižider i postepeno se navići na njih. Povremeno odstupanje svakako je mnogo bolje, nego nedoslednost u odluci.

ISPLANIRAJTE UNAPRED
Pokušajte da pravite planove na nedeljnom nivou. Počnite da kupujete hranu vikendom koja će vam poslužiti tokom cele nedelje. Kada vam je isključivo zdrava hrana pred očima, samo nju ćete i da birate.

NE IZBACUJTE IZ ISHRANE ČITAVE GRUPE NAMIRNICA
Još jedan od načina sabotiranja vašeg plana mršavljenja jeste izbacivanje čitavih grupa namirnica. Na taj način jedino što može da se postigne jeste deficit hranljivih materija neophodan za normalno funkcionisanje organizma. Poneta čitave priče jeste da se odlučite za zdravije navike u ishrani kojih ćete se držati na duži vremenski period, a ne da izbacite sve iz nje.

Pročitajte i  TELO ZA SVE IZAZOVE: Fitnes saveti Endrjua Papa

POSMATRAJTE NAPREDAK NA VIŠE NIVOA
Morate da posmatrate napredak kroz više različitih stavki, ne samo brojeve na vagi. Zdrava ishrana, kao i način života podrazumevaju mnogo više od samih kilograma. Redovno proveravajte i količinu masti u organizmu, kao i kvalitet sna i stepen negativnog raspoloženja.

JEDITE KAD STE GLADNI
Nemojte jesti samo zato što vam je dosadno ili zato što svi oko vas jedu. Fokusirajte se na hranu koju bi trebalo da jedete, ne na onu koju ne smete. Što više uvedete u ishranu biljne proizvode, samim tim ćete izbaciti one visokokalorične koje vam štete.

NAPRAVITE ENERGETSKI BALANS
Vodite računa prilikom pristupa čitavnom planu. Izbacivanje prevelike količine kalorija i previše vežbanja u teretani može da ima kontra efekat. Najbitnije je napraviti balans između energije koju unosite i one koju izbacijete iz sebe. Ako nemate ozbiljnijih problem sa kilažom, kilogram manje na nedeljnom nivou jeste ono čega treba da se držite.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *