4 načina da nadmudrite glad - Men`s Health

4 načina da nadmudrite glad

Novo istraživanje urađeno u Australiji pokazalo je da stomak ima ličnu satnicu, sličnu onoj koja upravlja vremenom za spavanje i budnost.

Kada jedete, vaš stomak se razvuče, što aktivira nerve u njemu samom, a od doba dana zavisi kako ti nervi reaguju. Tokom dana nervi su manje osetljivi, tako da možete više da jedete. Drugim rečima potrebno je da unesete više hrane kako bi do mozga došli signali da ste siti.

Noću se situacija menja, nervi su osetljiviji te ste brže i siti.

Ako vas zanima na šta ovo tačno utiče, evo objašnjenja… Remećenje ovog ritma i načina ishrane utiče na gojaznost. To je i razlog zašto ljudi koji radne noćne smene i jedu tokom njih imaju veliki broj problema vezan za višak kilograma.

Međutim, neke studije pokazuju da unos određene hrane u određeno vreme može da ima veliku važnost:

PROTEINI ZA BUĐENJE
Kada osoba doručkuje visokoproteinski obrok, kao što su jaja, manje su gladni u prepodnevnim časovima, te smanjuju potrebu za hranom za vreme ručka.

RUČAK PRE 15 ČASOVA
Skoro urađena studija pokazala je da ako jedete vaš glavni obrok pre 15 časova, možete da smanjite šansu od gojaznosti, u odnosu na obrok koji ćete uneti u kasnijim popodnevnim časovima.

DODATNI PROTEINI
Obrok od 160 kalorija koji uključuje 24 grama proteina, tri sata nakon ručka, umanjuje glad, dodaje energiju, i predstavlja prevenciju od potencijalnog prejedanja.

ZAUSTAVITE SE RANIJE
Ograničavanje vremena koje je namenjeno za obroke na 8 sati pomaže u prevenciji od gojaznosti i dijabetesa. U slučaju da ustajete zaista rano, vreme ne morate da zaokružite na osam sati, ali se potrudite da vam poslednji obrok bude oko 6 časova.

Pročitajte i  Mladi krompirići: Ukusan zalogaj pun zdravlja
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *