Doručak koji poboljšava memoriju - Men`s Health

Doručak koji poboljšava memoriju

Nije svaka bitka fizička, postoje I mentalni sukobi I tada je vašem telu potrebno nešto što će ga pokrenuti.

Sagorevači masti: Treba li ih upotrebljavati?

Za Simona Reda, koji je prisutan na mnogim vladinim sednicama koje mogu trajati I po osam, a nekada I više sati, prioriteti su mentalna jasnoća I brzo razmišljanje.

“Moram da mislim brzinski, da formulišem pitanja, reagujem na dokaze i odgovaram na pitanje sudije”, kaže Simon i dodaje da on počinje dan sa masnom ribom jer je pročitao da je to dobro za memoriju.

Ručak ispod 400 kalorija: Piletina na indijski način

Studije obavljene u časopisu “Neurologija” izveštavaju da ako jedete masnu ribu tri puta nedeljno, smanjujete gubitak pamćenja za 25%. Proteini iz ribe, kao i iz jaja, će vas držati sitim tako da apetit ne ometa vaš rad.

Simon kaže da je izbacio i kofein i da uvek sa sobom nosi 500ml vode.

” Mislim da sam više artikulisan kada sam pravilno hidriran”, dodaje Red.

Saznajte i: Sirova jaja su recept za mišiće – da ili ne?

Sastojci njegovog doručka:

  • 2 jaja
  • 2 fileta ribe
  • 2 velike kašike spanaća
  • 2 kriške tosta

PRIPREMA
Napunite posudu sa ključalom vodom, stavite jaja da se kuvaju i po ključanju neka stoje još 2-3 minuta. Stavite filete u tiganj na vrelo ulje, 2 minuta. Pospite tost sa spanaćem, zatim jaja i od gore ribu i sendvič je gotov. Istraživanja na Kolorado univerzitetu pronašla su da holin iz jaja može da vam pomogne kod obrađivanja informacija i bržeg učenja.

Pročitajte i  Recept za brže mršavljenje: Limunada od zelenog čaja
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *