Tajni sastojci za mršavljenje - Men`s Health

Tajni sastojci za mršavljenje

REN
On može naterati suze na vaše oči, ali može i da pomogne da raspusti masti unutar ćelije. Istraživanja na Univerzitetu u Kopenhagenu pronašli su takođe da sprečava osećaj gladi kasnije, u toku dana.

GREJPFRUT
Prema istraživanju koje je sprovedeno na klinici u San Dijegu, izgubićete preko 1.5kg ukoliko jedete jedan grejpfrut dnevno, kao deo 12-nedeljne dijete.

Hemijske osobine vitamina C u ovoj voćki smanjuje nivo insulin, koji promoviše gubitak težine, kaže vodeći istraživač dr Ken Fujioka.

PASULJ
Zbog visokog sadržaja vlakana, pasulj će vam pomoći da se osećate punijim jer on udvostručuje nivo hormona holecistokinina. Ovo funkcioniše kao prirodni regulator apetita jer kontroliše brzinu kojom se vaš stomak prazni, kaže dijetetičar Lindel Kostajn.

SPANAĆ
Ovi listovi će vam pomoći da odaberete kalorije koje ćete prošvercovati – suzbiti protein u vašem telu. Istraživanja na univerzitetu Lund u Švedskoj našli su protein poznat kao tilakoid koji pomaže da se smanji glad nakon obroka.

KOKOSOVO MLEKO
Iako je kokosovo mleko masno, te msti koje sadrži su od suštinskog značaja za vaš metabolizam. Istraživanje u međunarodnom žurnalu o gojaznosti otkrili su da nakon samo jednog obroka, vaš metabolizam može da se poveća za 5%.

CIMET
Istraživanje američkog ministarstva poljoprivrede pronašli su da ljudi koji uzimaju četvrtinu kašičice cimeta dnevno, za šest nedelja značajno smanjuju nivo šećera u krvi I loš holesterol. On takođe poboljšava vašu sposobnost za metabolizaciju šećera.

SENF
Ako u svaki obrok ubacite kašiku od 20gr senfa, ili to isto učinite nekoliko sati nakon obroka, vaše sagorevanje masti će se uvećati do 20%. Efekti ovog podsticanja metabolizacije su zahvaljujući hemijskom element izotiocinijatu koji je pronađen u senfu I koji širi krvne sudove I povećava nivo efedrina koji pomaže u sagorevanju masti.

Pročitajte i  Koliko treba da vežbate da biste smršali?

SIRĆE
Sirće pomaže u kontrolisanju rasta nivoa šećera u krvi I nivoa insulin nakon obroka, tako što usporava brzinu kojom se vaš stomak prazni. Studija na univerzitetu Lund u Švedskoj, u kojoj je ispitanicima dato razblaženo sirće pre doručka, obuzdali su svoje želje I smanjili glukozu I insulin za 25%.

ANANAS
Ova tropska biljka je izvor enzima bromelaina koji razgrađuje protein I ubrzava metabolizam tela.

CRNI BIBER
Pored toga što ublažava gorušicu I simptome lošeg varenjaon utiče I na gubitak masti. Pomoću bibera stavljamo svoj nervni sistem u visoku pripravnost koja pojačava metaboličke procese u organizmu što dovodi do gubitka više kalorija.

PARADAJZ
Paradajz sadrži vitamin C I citrimalikoksaličnu kiselinu koji pomažu u metaboličkom procesu. Oni takođe pomažu I bubregu pri filtriranju velike količine masnih naslaga.

ALEVA PAPRIKA
Prskanje ove petarde će ublažiti apetit I zagrejati vaš metabolizam za 20%, navodi se u studiju na Okford Broks Univerzitetu.

LIMUNOVA KORA
Pektin pronađen u limunovoj kori je odličan izbor vlakana koji pomažu u gubitku težine, sprečavajući stomak da apsorbuje šećer suviše brzo. On takođe može I da eliminiše potrebu za užinom I do 4 sata.

CELER
Ovi niskokalorični magični štapići su bogati vlaknima I sprečavaju potrebu da jedete između obroka. Oni takođe sadrže kalcijum koji pomaže da se masti I otpadne materije očiste iz vašeg tela.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *