5 metoda za zdravo gubljenje kilograma - Men`s Health

5 metoda za zdravo gubljenje kilograma

ZELENIŠ JE OGROMAN IZVOR PROTEINA
Većina ljudi misli da su veliki izvori proteina isključivo meso I mlečni proizvodi, ali greše. Mnogi takođe znaju da su I mahunarke odličan izvor proteina, ali retko ko je svestan da je niskokalorična zelena salata veliki izvor proteina.

Na primer, organska zelena salata ima samo 15 kalorija I 1gr proteina, što ne zvuči mnogo ali morate da gledate odnos kalorija i proteina. Ako biste bili u mogućnosti da jedete 300gr ove salate dnevno, u svoj organizam uneli bi 20gr zdrave mišićne mase – proteina I 20 grama čistih vlakana.

Da ne pominjemo divne antioksidante, vitamine  minerale koji su gratis nagrada u ovoj porciji. Ali budite I veoma oprezni u izboru preliva koji koristite za salatu.

Naravno, bilo bi veoma teško da neko pojede 30kalorija ove salate dnevno, što znači da bi trebalo da jede 20 obroka, ali to I jeste cilj ove metode. Ako želite da jedete više, a vagate manje, neko zelje sprijateljite I bićete srećni.

BROKOLI
Jedna šolja seckanog brokolija je oko 30 kalorija, što ima 2,5 grama proteina I 2 grama vlakana. Uporedite ovo sa brzom hranom I shvatićete da ćete mnogo sitiji biti od brokolija, a da u brzoj hrani skoro I nema proteina I vlakana. Umesto toga možete uživati u tanjiru brokolija, gde staju 3 šolje I bićete potpuno siti.

A šta je sa celerom? Većina misli da on ne sadrži proteine I vlakna, da je on kao da ‘’jedu vodu’’. Ali on sadrži 2 grama vlakna I skoro čitav gram proteina u samo 19 kalorija. To znači da treba da pojedete jednu šolju seckanog celera I da ćete biti siti.

Pasulj ima više kalorija ali on je takođe odličan izvor proteina. Jedna šolja kuvanog pasulja sadrži 15 grama vlakana I 15 grama proteina u 230 kalorija. Nije loše za ovu magičnu namirnicu.

ZELENIŠ STVARA OSEĆAJ SITOSTI
Kao što je već pomenuto, proteini I vlakna zasite, a zeleniš ih nudi puno I zadržava nizak broj kalorija. Ako ste gladni, a želite da izgubite težinu, najbolje je da se navikavate na zeleniš.

Pročitajte i  5 namirnica koje treba da izbegavate pre seksa

Ljudi imaju ogromnu volju za mršavljenjem dok mogu da jedu svoju omiljenu hranu. Oni samo jedu dosta manje, ali su zaista siti. Problem nastaje I zato što ljudi nisu u stanju da ignorišu osećaj gladi. Ali nekada taj osećaj znači I da ste samo dehidrirali, zato ne uzimajte hranu nego pijte vodu!

Ako naučite da dodate zelje uz svaki obrok, osećaćete se zdravije i sitije.

ZELENIŠ JE DOBAR I ZA ZDRAVLJE
On štiti od moždanog udara, bolesti srca I kancera.

Povrće ima moć da leči. Ono nam pomaže da se organizam obnavlja, bori protiv infekcija pa čak I štiti od raka I bolesti srca. Zar ovo nije dovoljan razlog da zavolite zeleno povrće I da budete srećniji. Pogledajte, najveće I najjače životinje na svetu najviše jedu zeleniš.

ZELENIŠ IMA NAJBOLJI ODNOS VLAKANA I KALORIJA
Vlakna u odnosu sa kalorijama znače da ćete od te hrane da se osećate sitije, pa čak može I prevariti organizam da se osećate sitije dok jedete hranu sa manjom kalorijskom vrednošću. Ovo je veoma važno za gubitak telesne težine. Trik je u tome da ubedite svoje telo da ste siti dok jedete hranu sa kalorijskim deficitom. Tajna ovog uspeha je da jedete zeleniš!

Vraćam se na zelje. Ono ima odnos vlakana I kalorija 1:15, što je fenomenalno.

Zapamtite, generalno je dobro kada obroci imaju razmeru vlakana I kalorija do 1:100.

Predstavljamo vam listu namirnica koje možete konzumirati u velikoj meri:

–          Pšenična trava

–          Ječam

–          Klice lucerke

–          Spanać

–          Zelena salata

–          Celer

–          Brokoli

–          Karfiol

–          Paprika

–          Luk

–          Šargarepa

–          Krastavac

–          Tikvice

–          Rotkvice

–          Paradajz

–          Špargla

–          Gljive

–          Kupus

–          Cvekla

–          Repa

–          Bundeva

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *