5 metoda za zdravo gubljenje kilograma - Men`s Health

5 metoda za zdravo gubljenje kilograma

ZELENIŠ JE OGROMAN IZVOR PROTEINA
Većina ljudi misli da su veliki izvori proteina isključivo meso I mlečni proizvodi, ali greše. Mnogi takođe znaju da su I mahunarke odličan izvor proteina, ali retko ko je svestan da je niskokalorična zelena salata veliki izvor proteina.

Na primer, organska zelena salata ima samo 15 kalorija I 1gr proteina, što ne zvuči mnogo ali morate da gledate odnos kalorija i proteina. Ako biste bili u mogućnosti da jedete 300gr ove salate dnevno, u svoj organizam uneli bi 20gr zdrave mišićne mase – proteina I 20 grama čistih vlakana.

Da ne pominjemo divne antioksidante, vitamine  minerale koji su gratis nagrada u ovoj porciji. Ali budite I veoma oprezni u izboru preliva koji koristite za salatu.

Naravno, bilo bi veoma teško da neko pojede 30kalorija ove salate dnevno, što znači da bi trebalo da jede 20 obroka, ali to I jeste cilj ove metode. Ako želite da jedete više, a vagate manje, neko zelje sprijateljite I bićete srećni.

BROKOLI
Jedna šolja seckanog brokolija je oko 30 kalorija, što ima 2,5 grama proteina I 2 grama vlakana. Uporedite ovo sa brzom hranom I shvatićete da ćete mnogo sitiji biti od brokolija, a da u brzoj hrani skoro I nema proteina I vlakana. Umesto toga možete uživati u tanjiru brokolija, gde staju 3 šolje I bićete potpuno siti.

A šta je sa celerom? Većina misli da on ne sadrži proteine I vlakna, da je on kao da ‘’jedu vodu’’. Ali on sadrži 2 grama vlakna I skoro čitav gram proteina u samo 19 kalorija. To znači da treba da pojedete jednu šolju seckanog celera I da ćete biti siti.

Pasulj ima više kalorija ali on je takođe odličan izvor proteina. Jedna šolja kuvanog pasulja sadrži 15 grama vlakana I 15 grama proteina u 230 kalorija. Nije loše za ovu magičnu namirnicu.

ZELENIŠ STVARA OSEĆAJ SITOSTI
Kao što je već pomenuto, proteini I vlakna zasite, a zeleniš ih nudi puno I zadržava nizak broj kalorija. Ako ste gladni, a želite da izgubite težinu, najbolje je da se navikavate na zeleniš.

Pročitajte i  Izbegavajte ove aditive u vašoj ishrani

Ljudi imaju ogromnu volju za mršavljenjem dok mogu da jedu svoju omiljenu hranu. Oni samo jedu dosta manje, ali su zaista siti. Problem nastaje I zato što ljudi nisu u stanju da ignorišu osećaj gladi. Ali nekada taj osećaj znači I da ste samo dehidrirali, zato ne uzimajte hranu nego pijte vodu!

Ako naučite da dodate zelje uz svaki obrok, osećaćete se zdravije i sitije.

ZELENIŠ JE DOBAR I ZA ZDRAVLJE
On štiti od moždanog udara, bolesti srca I kancera.

Povrće ima moć da leči. Ono nam pomaže da se organizam obnavlja, bori protiv infekcija pa čak I štiti od raka I bolesti srca. Zar ovo nije dovoljan razlog da zavolite zeleno povrće I da budete srećniji. Pogledajte, najveće I najjače životinje na svetu najviše jedu zeleniš.

ZELENIŠ IMA NAJBOLJI ODNOS VLAKANA I KALORIJA
Vlakna u odnosu sa kalorijama znače da ćete od te hrane da se osećate sitije, pa čak može I prevariti organizam da se osećate sitije dok jedete hranu sa manjom kalorijskom vrednošću. Ovo je veoma važno za gubitak telesne težine. Trik je u tome da ubedite svoje telo da ste siti dok jedete hranu sa kalorijskim deficitom. Tajna ovog uspeha je da jedete zeleniš!

Vraćam se na zelje. Ono ima odnos vlakana I kalorija 1:15, što je fenomenalno.

Zapamtite, generalno je dobro kada obroci imaju razmeru vlakana I kalorija do 1:100.

Predstavljamo vam listu namirnica koje možete konzumirati u velikoj meri:

–          Pšenična trava

–          Ječam

–          Klice lucerke

–          Spanać

–          Zelena salata

–          Celer

–          Brokoli

–          Karfiol

–          Paprika

–          Luk

–          Šargarepa

–          Krastavac

–          Tikvice

–          Rotkvice

–          Paradajz

–          Špargla

–          Gljive

–          Kupus

–          Cvekla

–          Repa

–          Bundeva

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *