Mršavljenje "povremenim postom" - Men`s Health

Mršavljenje “povremenim postom”

ISTRAŽIVANjE
Nedavno je sprovedeno istraživanje na ovu temu, a objavljeno je u „Britanskom dnevniku dijabetesa i vaskularnih bolesti“.

Pogledajte: 2 fenomenalna napitka za mršavljenje

Njegovi rezultati pokazali su da „povremeni“ post zaista deluje na organizam blagotvorno – pomaže da izgubimo koji kilogram viška, ublažimo zapaljenja i snizimo krvni pritisak. Uz to, on može da utiče i na smanjenje nivoa holesterola, regulsanje srčanog ritma i cirkulacije i, u nekim slučajevima, dva tipa dijabetesa.

Dakle, time što ćete zameniti svoje obroke zdravijima, možete unaprediti svoje zdravlje bez bezbroj sati provedenih u teretani.

Otkrijte: Namirnice koje mršavljenje čine jednostavnijim

POVREMENI POST

Kako jesti na ovaj način?

Stručnjaci preporučuju da se „povremeno posti“ jednom do dva puta nedeljno, tako što ćete jednog dana samo doručkovati i ručati i nećete jesti do sutrašnjeg ručka. Na taj način, praktično, čitava 24 časa niste jeli, a nije prošao čitav aktivan dan bez obroka. Dolazi samo do „preskakanja“ večere i doručka.

Otkrijte koliko ste kalorija utrošili tokom seksa

Pri tome, dozvoljeno je konzumiranje bilo koje vrste namirnica u kojoj uživate, a do mršavljenja, kako kažu naučnici, dolazi neminovno.

Pročitajte i  Salatani dizel
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *