Mršavite uz bakterije - Men`s Health

Mršavite uz bakterije

Za poboljšanje zdravlja i mršavljenje su najkorisnije tzv. dobre probiotičke bakterije, za koje su naučnici odavno dokazali da smanjuju rizik za nastanak dijarealne bolesti, infekcija, raka creva, poboljšavaju imuni odgovor, ublažavaju simptome zapaljenskih procesa itd.

Nedavno sprovedena istraživanja pokazala su da probiotičke bakterije mogu pozitivno uticati i na smanjenje broja kilograma. Štaviše, rezultati jednog istraživanja su pokazali da su miševi izgubili 50 procenata svog viška kilograma. Uz to, raduje i da nisu neophodni skupi suplementi, već je dovoljna konzumacija mikrobiotičke hrane.

PRAZILUK
Samo pet grama ovog povrća sadrži oko 5 grama probiotičkog insulina i isto toliiko oligofruktoze koja pomaže uspostavljanju ravnoteže nivoa šećera u krvi.

ŠPARGLA
Pet do šest štapića špargle pruža organizmu oko šest grama probiotika. Treba imati na umu da kuvanje špargle smanjuje njen efekat, pa bi je trebalo držati u ključaloj vodi najviše dva minuta.

BANANE
Ovo voće predstavlja odličan izvor oligofruktoze. Konzumiranje samo dve banane dnevno uticaće pozitivno na crevnu bakterijsku floru i smanjiti verovatnoću za nadimanje.

KISELI KRASTAVCI
Fermentisano povrće spada u namirnice najbogatije probioticima. Ipak, sirće može umanjiti efekat koji oni imaju po mršavljenje, pa bi se pre trebalo odlučiti za krastavčiće iz vode koja sadri morsku so.

LUBENICA
Svako parče ovog povrća sadrži oko jedan gram probiotika. Dakle, jedna cela lubenica pružiće organizmu dovoljnu količinu hranljivih materija (prema preporučenom dnevnom unosu), koji je dovoljan da funkcionišete normalno i smršate brže nego što biste bez konzumiranja probiotičkih bakterija.

Pročitajte i  Zašto bi trebalo da jedete banane?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *