7 glupih i jednosavnih načina da jedete manje - Men`s Health

7 glupih i jednosavnih načina da jedete manje

OSMEH ZA LEK
Da biste održavali željenu težinu, učinite nešto što će vas nasmejati. Naučnici u Brazilu kažu da seratonin, hormon sreće, smanjuje apetit, a što ste srećniji, samim tim ste i mršaviji.

BOLJE S LJUSKOM
U studiji Univerzite ta Istočna Ilinoja ustanovljeno je da su osobe koje su jele oljuštene pistaće unele 211 kalorija, dok su oni koji su ih ljuštili uneli samo 125 kalorija, iako su im porcije bile iste.

VEŽBAJTE LEVICU
Ili desnicu, zavisi koja vam je ruka dominantna. Više ćete se koncentrisati na motoriku i ješćete manje. (Upotreba kineskih štapiće isto deluje, pogotovo ako niste spretni u tome.) Pripremite dosta salveta!

PODELITE PORCIJE
I to tako da četvrtinu u tanjiru zauzima meso, drugu četvrtinu cele žitarice, a polovinu tanjira voće i povrće. Još jedan trik je da jedete iz manjih tanji ra, jer ćete tako manje hrane sipati i samim tim ćete manje kalorija uneti. 

OGOVEDITE SVOJU ISHRANU
Povremeno izgrilujte 300 g bifteka, jer ima samo 148 kalorija i 4 grama masti. Plus, 26 grama proteina u gove?em mesu dovoljno će vas zasititi i bez problema ćete odbiti desert. 

USTAJTE RANO
Jer oni koji kasno ustaju ne samo da unose više kalorija (skoro 200 više za večeru i dodatnih 375 posle 20h), već se i lošije hrane od onih koji ustaju pre 8 ujutru, prema studiji Univerziteta Nortvestern. 

JEDITE SA ŽENAMA
Muškarci jedu 37 odsto manje kada su u ženskom društvu nego kada su sa svojim ortacima, kažu istraživači sa državnog Univerziteta Njujork u Bafalu.

Pročitajte i  Moćna i zdrava večera: Umami pljeskavica
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *