Užina u kancelariji - Men`s Health

Užina u kancelariji

Ako vežbate u sred dana, dopunite zalihe sa najmanje 20 g proteina i malo masti (jer višak masti usporava apsorpciju hranljivih materija). Evo predloga za kancelariju.

60-90g PRŠUTE I ČINIJA GROŽĐA
Pršuta ima 3 g proteina na 10 g, a grožđe (ili bilo koje voće) sadrži ugljene hidrate koji mogu biti preventiva za degradaciju mišića.

1 ŠOLJA ŠVAPSKOG SIRA SA 1/4 ŠOLJE SUVOG VOĆA
Četvrt šolje suvog voća sadrži više ugljenih hidrata nego cela šolja svežeg voća. Kombinujte ga sa švapskim sirom za ukupno 30 g proteina.

2 VELIKE ČAŠE OBRANOG MLEKA
U 700 ml mleka nalazi se skoro 20 g proteina. I čokoladno mleko je dobro, takođe. Zaslužili ste poslasticu.

1 ŠOLJA GRČKOG JOGURTA
Pakovanje od 250 g sadrži 23 g proteina i 9 g ugljenih hidrata, bez trunke masti. Dodajte med, ako želite da se zasladite.

Pročitajte i  Šta može crna čokolada da uradi za vas?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *