Anonimni ugljeni hidrati - Men`s Health

Anonimni ugljeni hidrati

Rafinisani ugljeni hidrati i namirnice sa visokim glikemijskim indeksom – kao što su krompir, beli hleb i šećer – veoma brzo se razlažu što se odražava na povećanje nivoa šećera u krvi. Ovakav proces stimuliše mozak da luči hemikaliju sličnu opijatima koja omogućava kratkotrajni osećaj euforije. Kako se vaš nivo šećera polako vraća u normalu, prolazite kroz malu krizu, žudeći za većom količinom hrane koja izaziva još jedan skok šećera u krvi, čak i ako su vam samo oči gladne.

KAKO DA PREKINETE OVAJ ZAČARANI KRUG?
Da biste prekinuli ovaj začarani krug pokušajte da namirnice sa većim glikemijskim indeksom zamenite onima sa manjim indeksom: to su žitarice sa više vlakana umesto dečjih šećernih pahuljica, integralni hleb umesto belog.

Pokušajte i da izbegavate proste šećere kojih ima u gaziranim pićima i slatkišima bar nedelju dana. Ako uspete da održite situaciju pod kontrolom bar 6 do 7 dana, verovatno ćete biti u stanju da odolite svakoj zavisnosti od ugljenih hidrata.

Pročitajte i  7 signala upozorenja da ste dovoljno popili

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *