Proteinske zvezde za uspeh u teretani - Men`s Health

Proteinske zvezde za uspeh u teretani

PILETINA, riba u  konzervi (80 g)
14–22 g proteina, od 66–100 kalorija. Kupujte prirodno gajeno meso. Riba: dajte prednost sardini, jer ima skoro isto belančevina, ali manje otrovne žive.

JAJA (tri)
19 grama proteina, 232 kalorije. Nema ničeg jednostavnijeg. Birajte domaća jaja, od kokoški koje nisu hranjene koncentratom. Probajte i sirova prepeličja jaja, koja su veoma zdrava.

čOKO MLEKO,2% m.m. (500 ml)
Oko 17 grama proteina i 330 kalorija. Čarobna formula ugljenih hidrata i belančevina za posle treninga nikada nije imala bolji ukus! Probajte i varijante sa sojinim mlekom.

QUINOA (kinoa)
(100 g): 14 grama proteina, 400 kalorija. Pospite s par kašika kikirikija, pa dodajte par kašičica tahinija (putera od susama) i već ste dobili obrok “napucan” sa više od 20 g proteina.

LEBLEBIJE (100 g)
20 grama proteina, 400 kalorija. Skuvajte leblebije i dodajte nekoliko kašičica tahinija, so i limun. To je hummus, orjentalni namaz. Uz hleb, ovo je prava proteinska bomba!

Pročitajte i  Sve o piletini: Korisno znati
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *