Najbolje vreme za kreatin - Men`s Health

Najbolje vreme za kreatin

Od povećanja snage do izgradnje mišića, postoje mnoge naučno dokazane činjenice, koje idu u prilog ovom sve popularnijem suplementu. A prema najnovijem istraživanju, koje je objavio naučni časopis Journal of International Society of Sports Nutrition, veliku razliku u učinku kreatina čini i vreme kada ga konzumirate, odnosno da li ga uzimate pre ili posle treninga sa opterećenjima.

ISTRAŽIVANJE
U pomenutom istraživanju, 19 rekreativnih bodibildera bilo je podeljeno u dve grupe. Jedna grupa je uzimala 5 grama kreatina monohidrata pre treninga, a druga je uzimala istu količinu kreatina odmah nakon treninga. Ispitanici su trenirali četiri nedelje trenirali pet puta nedeljno i uzimali otprilike 1.9 grama proteina po  kilogramu telesne težine.

Kreatin je naravno i jednima i drugima povećao snagu i mmišićnu masu, ali oni ispitanici koji su uzimali kreatin posle treninga dobili su više čiste mišićne mase i povećali svoj maksimalni benč pres za jedno ponavljanje više od onih koji su kreatin uzimali pre treninga.

Pročitajte i  Prehrambene masne osnove!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *