Upoznajte svog neprijatelja - Men`s Health

Upoznajte svog neprijatelja

PIĆA
Dok proizvođači hrane vole da sakriju količinu ugljenih hidrata navodeći iznose po porciji (flaša od pola litra sadrži 2,5 porcije), većina ljudi konzumira ova pića po pakovanju. Pivo ima 11 g na pola litra, a koka kola 39 g.

VOĆE I POVRĆE
Ugljeni hidrati potiču iz biljaka, tako da je prirodno da ih sadrži voće i povrće. Na porciji od 100 g pomorandža ima 12 g, a banana 23 g.

PRERAĐENE ŽITARICE
Ove vrste skroba nam padaju napamet kada kažemo ugljeni hidrati. Porcija od 100 grama kuvanog belog pirinča sadrži 29 grama a pahuljice Cheerios čak 75 grama.

GRICKALICE
Što više posmatrate, sve je jasnije da su najčešće grickalice ništa drugo do kombinacije različitih ugljenih hidrata. Ovo su neka od glavnih izvora (porcije od 100 g): pomfrit (42 g); kolač od pirinča (80 g).

DEZERTI
Neki momci kradom jedu po kockicu čokolade, dok drugi pojedu 100 g odjednom. Ovo su iznosi ugljenih hidrata u nekim popularnim vrstama slatkiša (porcije od 100 g): čokolada (54 g); jedan Snickers (60 g).

PRILOZI
Šećer nije slani sastojak, ali ga zato ima puno u začinima. Pogledajte kako stoje stvari sa sosevima i namazima koji se svakodnevno koriste (porcije od 2 supene kašike): senf (0,4 g); Heinz kečap (8 g).

Pročitajte i  Beta alanin
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *