Važnost izbora hrane - Men`s Health

Važnost izbora hrane

ČAŠA JE DO POLA PUNA

Evo savršene jutarnje kombinacije, napunite čašu do pola sokom od narandže, a zatim je dopunite sokom od grejfruta. Korejski naučnici su zaključili da sok od grejpa može smanjiti nivo lošeg holesterola za 17 odsto, dok sok od narandže povećava nivo dobrog holesterola.

Saznajte i Koje namirnice preporučuju nutricionisti?

JEDITE ČEŠĆE A MANJE

Istraživanje objavljeno u magazinu British Medical Journal, pokazalo je da osobe koje imaju šest manjih obroka dnevno, imaju za 5 odsto niži holesterolod onih koji imaju dva do tri veća obroka. Ubacite u ishranu užinu od svežeg voća, svežih koštunjavih plodova i grilovane piletine.

OTVORITE KONZERVU

Studija objavljena u časopisu The Journal of Agricultural and Food Chemistry pokazala je da konzervirano povrće sadrži do 40 odsto više antioksidanasa koji s udobri za srce, od svežeg povrća. Najbolji izbor su ne-zelene varijante, kao što je šargarepa.

Hrana za mozak: 6 namirnica za jače vijuge

PRLJAVŠTINA SE TEŠKO SKIDA

Svaki obrok od brze, nezdrave hrane oštećuje vaše arterije. Nasuprot tome, određene namirnice mogu da prošire krvne sudove i do 27 odsto. Savetuje se losos, koštunjavo voće i povrće kuvano sa maslinovim uljem.

DOBRI MLEČNI PROIZVODI

Dodavanje nemasnog jogurta ishrani, bez povećanja ukupnog kalorijskog ukusa, snižava rizik od visokog krvnog pritiska, koji predstavlja najvažniji faktor rizika od kardiovaskularnih oboljenja. Uvek birajte nezaslađene, prirodne vrste jogurta.

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

Pročitajte i  Zašto bi trebalo da jedete badem
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *