Ručajte bez kuvanja - Men`s Health

Ručajte bez kuvanja

KUKURUZ SALATA

Pomešajte dve šolje sirovih zrna svežeg kukuruza šećerca sa 2 velika iseclana paradajza, koja ste predhodno očistili od semenki. Dodajte malo seckanog svežeg bosiljka, dve kašike devičanskog maslinovog ulja i jednu kašiku soka od limuna. Posolite i pobiberite.

Plan za (sit) dan: Najjednostavniji plan obroka koji ćete obožavati

KARPAĆO OD TIKVICA

Koristeći ljuštilicu za krompir isecite tri tikvice na tanke trake. Rasporedite po tanjiru, prelijte sa dve kašike maslinovog ulja i kašikom vinskog sirćeta. Posolite i pobiberite. Pospite s dve kašičice sveže seckane nane ili bosiljka. Ostavite tikvice da odstoje oko 20 minuta pre serviranja.

Pogledajte i 4 razloga zašto gljive treba da budu na vašem meniju

PASTA S PESTOM OD PARADAJZA

Očistite od semenki i iseckajte na kockice dva velikaparadajza, pa umešajte pola šolje kupovnog pesto sosa. Ostavite da odstoji jedan sat na sobnoj temperaturi. Skuvajte i procedite pakovanje integralnih špageta, i pritom sačuvajte pola šolje vode od kuvanja. Vratite proceđene špagete u šerpu i umešajte sos od paradajza i pesto sosa. Umešajte šolju svežeg posnog krem sira i malo vode od kuvanja (koliko je potrebno da se oko špageta formira lep sos).

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

Pročitajte i  Izbegnite prevelik unos trans masti
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *