ODOLEVANJE KALORIJAMA - Men`s Health

ODOLEVANJE KALORIJAMA

ISKULIRAJTE GAZIRANE NAPITKE

U prvoj nedelji pređite sa regularnog pića na dijet varijantu, čime ćete smanjiti kalorijski unos a zadržati ukus. Potom, nakon nedelju dana zamenite svoj gazirani ritual čašom kisele vode sa nekoliko kriški limuna ili limete.

UVEK PRI RUCI IMAJTE ZDRAVE GRICKALICE

Lakše ćete se odupreti popodnevnom zovu čokoladica sa kioska ako u fioci radnog stola imate bogatu selekciju oraha, lešnika, badema i suvog voća. Dozvoljena je i tanka crna čokoladica sa visokim sadržajem kakaa.

Pogledajte i Više hrane, manje kila!

ODABERITE DEZERT SAMI

Najnoviji kulinarski hit u Americi je dezert napravljen od “grilovanog” voća poput breskve, grejfruta ili banane.

RAZBLAŽITE VOĆNE SOKOVE

Voćni napici “odgovorni” su za čak do 10 odsto dodatnih šećera u našoj svakodnevnoj ishrani. Razblažite sadržaj litarskog tetrapaka sa otprilike istom količinom vode i prepolovite kalorije.

Idealna dnevna doza: Koliko kalorija vam je zapravo potrebno?

NAPRAVITE SVOJ VOĆNI JOGURT

Neke vrste voćnih jogurta mogu da sadrže i do 30 grama šećera, od kojih je veći deo naknadno dodat i nema veze sa zdravim voćnim šećerom. Zato napravite sopstveni laganiji dezert koristeći smrznuti miks crvenog, bobičastog voća i čvrst jogurt.

ZAMENITE KORNFLEJKS ZDRAVIJIM ŽITARICAMA

Čokoladne kuglice u mleku ne čine zdrav doručak. Umesto toga, napravite svoj musli miks: u prodavnici zdrave hrane kupite sve potrebne vrste žitarica (raž, ovas, ječam), dodajte koštunjave plodove i malo suvog grožđa. Možete da ga servirate na dva načina: sa jogurtom i kašičicom meda, ili sa obranim mlekom i kašikom whey proteina sa ukusom vanile.

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

Pročitajte i  Jedite pametno, jedite zdravo: Pileće grudi sa ananasom (VIDEO)
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *