Šta bi trebalo da grickate u toku utakmice - Men`s Health

Šta bi trebalo da grickate u toku utakmice

A realno, kada se ispred vas nalaze činije ukusnih i zaraznih grickalica, ko bi odoleo? Ipak, evo nekoliko predloga koji će vam pomoći da, ako se ne suzdržite, a onda barem prepolovite broj bespotrebnih kalorija koje biste inače uneli tokom napete i neizvesne utakmice. Bolje i to nego da grickate nokte, zar ne?

KOKICE
Sećate li se one reklame koja je glasila “Kokice goje!” i vaše devojke koja je sigurno u tom trenutku ljutito vrtela glavom tvrdeći da je to gnusna laž? Pa, ispostavilo se da je možda u pravu. Na 100 grama kokica unećete samo 4 grama masti. Ipak, ako izbegavate ugljene hidrate, izbegnite i kokice jer ih 100 grama sadrži čak 72 odsto, a samo 13 odsto proteina. Sve to ima oko 380 kalorija. Naravno, bez preliva poput putera, sira ili karamele.

PERECE
Imaju nešto manje kalorija (470 na 100g), malo masti (12 g), ali zato i još manje proteina (8,5 g). Međutim, obiluju ugljenim hidratima, slično kao i kokice – oko 70 grama. Ipak, za one koji izbegavaju masnoće, perece nisu loš izbor.

KIKIRIKI
Prava pravcata kalorijska bomba koja, ako je u pitanju prženi kikiriki, ima preko 600 kalorija u 100 grama. Manje bolna varijanta je pečeni, kod koga se kalorije smanjuju na “neznatnih” 590. U svakom slučaju, ova količina ima 27 g proteina, 47 g masti i 20 g ugljenih hidrata.

ČIPS
Ima oko 570 kalorija na 100 grama, samo 5 grama proteina, ali i do 40 grama masti i 50 grama ugljenih hidrata. Kada već sve to znate, razmislite da li vam je možda bolja opcija čips koji je pečen umesto pržen, ili onaj koji barem sadrži manju količinu masti, a samim tim i kalorija?

Pročitajte i  9 razloga zašto ne možete da prestanete da jedete
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *