Muževnost na tanjiru - Men`s Health

Muževnost na tanjiru

Postoje namirnice koje imaju prioritet:

Govedina – Sadrži cink, proteine, gvožđe, magnezijum i zasićene masne kiseline, što je čini odličnom sirovinom za izgradnju testosterona

Zeleno povrće – Sve biljke ovog tipa, a posebno brokoli i kelj, sadrže indol 3 karbinol, koji je prirodni antiestrogen, pa hormonalnu ravnotežu u organizmu pomera ka testosteronu. Krastavac je jedan od najbogatihih izvora vitamina D.

Za više mišića i jači libido: Tribulus Terrestris

Riba i školjke – Vitamini B5, B6 i B12 su od presudnog značaja za zdravlje uopšte, pa i reproduktivnih organa, a uz to, školjke su jedan od najbogatijih izvora cinka i magnezijuma u prirodi

Orašasti plodovi – sadrže zdrave masti i masne kiseline koje su ključne za izgradnju testosterona

Sir – Osim što je gotovo suvi protein, sadrži i ozbiljne količine cinka, magnezijuma i gvožđa.

Grožđe – Sadrži dosta cinka, magnezijuma i gvožđa

Pročitajte i NAJBRŽI METABOLIZAM

Tunjevina – Osim proteina bogatih omega 3 masnim kiselinama, tu su selen, gvožđe i nešto holesterola. Ova vrsta ribe spada među nutritivno najvrednije namirnice na svetu.

Jaja – Ovo je magična namirnica za testosteron jer sadrži gotovo sve što je potrebno za izgradnju ovog hormona. Možda otud podudarnost u obliku…

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

Pročitajte i  Dijeta za jesen: Za nedelju dana, tri kilograma manje?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *