Između dva obroka: Proteinski vafli kao dodatak treningu - Men`s Health

Između dva obroka: Proteinski vafli kao dodatak treningu

Ako želite da pojedetei ukusne vafle bez grižnje savesti, ovaj recept je pravo rešenje za vas. Osim za međuobrok, ove vafle možete konzumirati i kao obrok pre ili posle treninga. Priprema je jednostavna, a količina je dovoljna za 4 osobe.

Doručak za avanturiste: Vafli s pačetinom i jajima

SASTOJCI:

  • 2 jaja
  • kokosovo ulje
  • 1 decilitar mleka
  • 2 merice (60g) whey proteina od vanile
  • 100-120g zobenog brašna
  • 1/2 pakovanja praška za pecivo
  • stevija
  • limunov sok po želji
Da potvrdite trening: 4 najbolja obroka nakon vežbanja

PRIPREMA

Sve sastojke pomešajte mikserom u posudi. Po potrebi dodajte zobenog brašna ili vode dok ne dobijete smesu malo gušću od smese za palačinke. Ostavite smesu 20-ak minuta na hladnom mestu. Zagrejte aparat za vafle, a rumenost vafli odredite sami po vašem ukusu. Po želji vafle prelijte bezkaloričnim sirupom od jagoda.

Izvor: building body

Pročitajte i  Slasno i izvrsno: Sendvič sa ćuretinom
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *