Više povrća u ishrani: 5 brzih saveta - Men`s Health

Više povrća u ishrani: 5 brzih saveta

PROKELJ + SLANINA

Blanširajte prepolovljene glavice prokelja, ali tako da ostanu hrskave. Ocedite ih. Ispržite hrskavo slaninicu, dodajte prokelj, pa pržite dok ne porumeni. Posolite, pobiberite i dodajte svež timijan, ako volite.

LOŠE KOMBINACIJE: 6 prehrambenih spojeva koji nisu dobri za vaše zdravlje

BROKOLI + PUTER I LIMUN

Blanširajte brokoli u vreloj vodi, ali da ostane hrskav. Zagrejte maslac dok ne porimi smeđu boju, dodajte brokoli i pržite dok ne porumeni. Umešajte sok od limuna i pospite prepečenim bademima.

ZELENA BORANIJA + SOFRITO

Dobro ispržite na maslinovom ulju 1 iseckanu glaviculuka, 4 iseckana paradajza i 2čena belog luka. Ubacite očišćenu zelenu boraniju i krčkajte još malo, da omekša.

Snaga prirode: 6 vrsta povrća sa najviše proteina

GRAŠAK + PRŠUTA I NANA

Izdinsajte na maslinovom ulju 2 šolje smrznutog graška, dok lepo ne omekša. Umešajte iseckanu pršutu i svežu nanu.

SPANAĆ + MUSKATNI ORAŠČIĆ

Izmešajte šolju slatke pavlake za kuvanje sa 1/4 kašičice muskatnog oraščića, 3 iseckana čena belog luka, solju i biberom. Kuvajte dok se ne ukuva na pola prvobitne zapremine. Umešajte dosta očišćenog spanaća i kuvajte tek toliko da spanać splasne.

Za bolji vid: 6 namirnica koje će pomoći zdravlju vaših očiju

Pročitajte i  Ne slatkišima
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *