Smanjite kalorije, a ne ukus - Men`s Health

Smanjite kalorije, a ne ukus

KOMBINUJTE OVO SA OVIM

  • Rendana kora citrusa: limun, limeta, grejp, pomorandža morska hrana kuvana na pari, testenina s maslinovim uljem
  • Sveže bilje: bosiljak, timijan, vlašac, peršun – pečeno pile, pržena riba, pečeno povrće
  • Prokelj, brokoli, pasulj – sendvič sa ćuretinom, salate
  • Tanko naseckane ljute papričice – omleti, supe, čili

PREDLOZI

CELA JELA + SALATA OD SPANAĆA

Masnoća ima svoje prednosti. Učesnici u jednoj studiji Univerziteta Perdju koji su jeli salatu sa tri jajeta, unosili su devet puta više kerotonoida- antioksidanasa koji pomažu očima- od onih koji nisu jeli jaja. Ishrana bogata sastojcima koji sadrže karotenoid, poput spanaća, šargarepa i slatkog krompira, može smanjiti rizik od bolesti srca i nekih vrsta raka. U te sastojke morate dodati masnoću; tu na scenu stupaju žumanca. Ne želite da jedete jaja za svaki obrok? Maslinovo ulje, avokado ili orasi takođe mogu da pomognu.

Pročitajte i 5 ukusa koji razbijaju dosadu

ŠNICLA + BELI LUK + CRNI LUK

Kao da vam uopšte treba razlog da sve ovo jedete. Istraživanja nagoveštavaju da beli ili crni luk mogu da pomognu telu da iskoristi cink i gvožđe iz žitarica; ova blagodet važi i za meso, koje je puno ovih minerala. Cink vam može pojačati imunitet, a gvožđe je veoma važno za rad mišića. Pripremite ih tako što ćete ubaciti beli i crni luk u hladnu posudu, na malo ulja, a zatim zagrejte rernu. Tako vam beli luk neće zagoreti.

Pročitajte i  Fenomenalan obrok posle treninga od samo tri sastojka!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *