Opakih 20 minuta: Kružni trening koji briše kalorije - Men`s Health

Opakih 20 minuta: Kružni trening koji briše kalorije

Ako ste kratki sa vremenom i imate problem da nađete dovoljno prostora za trening, ograničeni ste sa opremom (imate jedino ketlbel ili bučice) ili očajnički tražite neku promenu od svog uobičajnog režima treninga- ovo je pravi trening za vas!

KAKO SE IZVODI?

Kombinacijom vežbi otpora, metaboličkih vežbi sa onim statičkim, stimulisaćete efekat topljenja masti nakon treninga kroz takozvani EPOC efekat koji označava povišenu stopu unosa i potrošnje kiseonika nakon napornih treninga.

Trening za celo telo: Fitnes program za visoke vežbače

UPUTSTVO

Nakon dinamičnog zagrevanja, uradite svaku vežbu u trajanju od 45 sekundi, zatim uzmite pauzu od 15 sekundi pre nego što pređete na sledeću vežbu. Kada odradite svih 5 vežbi, odmorite jedan minut. Ukupno uradite tri kruuga.

Vežba 1: GOBLET ČUČANJ

3 serije, 45 sekundi, 15 sekundi pauze

Vežba 2: SKOK IZ ČUČNJA

3 serije, 45 sekundi, 15 sekundi pauze

Zapalite tricepse: Sklop vežbi za masivne ruke

Vežba 3: DUBOKI ČUČANJ

3 serije, 45 sekundi, pauza 15 sekundi

Vežba 4: ISKORAK UNAZAD

3 serije, 45 sekundi, pauza 15 sekundi

Pogledajte i 5 ketlbel vežbi za početnike

Vežba 5: KETLBEL ZAMASI

3 serije, 45 sekundi, pauza 15 sekundi

D.R.

Pročitajte i  Napadnite svoje slabe tačke
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *