MIŠIĆI ZA PONETI - Men`s Health

MIŠIĆI ZA PONETI

NAUKA O JAČANJU MIŠIĆA

Shvatite to kao bildersku verziju početničke sreće: najdrastičnije pojačanje snage javlja se na početku programa treniranja.Većina ljudi to pripisuje razvijanju mišića. Međutim, istina je zapravo da hipertrofija, kako je nazivaju stručnjaci za fitnes, ne nastupa sve do pete ili šeste nedelje. Zaista, taj početni dobitak pre svega je povezan sa reprogramiranjem vašeg nervnog sistema. Evo šta se dešava kad se otvore kanali komunikacije između vašeg mozga i mišića.

Za malo vremena bez masnih naslaga: Blic trening za top formu!

AKTIVIRAJTE VIŠE MIŠIĆNOG TKIVA

Prosečan momak koji ne trenira, zapravo je mnogo snažniji nego što misli. To je zbog toga što se, kada njegov nervni sistem pozove mišiće u akciju, odazove samo 70 posto vlakana. Trening snage motorne neurone da regrutuju više mišićnih vlakana, što vam pruža pristup i najvećem delu onih neiskorišćenih 30 procenata.

NEURONI POČINJU BRŽE DA OKIDAJU

Snaga i moć potiču od mišićnih ćelija II tipa, poznatijih kao brzokontrahujuća vlakna. Što više trenirate, to vaši neuroni efikasnije poručuju tim vlaknima da se kontrahuju. Što se više njih pokrene i što se brže kontrahuju, to ćete imati više snage.

Unilateralni trening: 5 načina da transformišete svoje telo

OGRANIČENJA NESTAJU

Negde duboko u vašim tetivama nalaze se senzori zvani Goldžijevi tetivni organi (GTO). Kad dižete izrazito težak teret – da u to se računa i težina vašeg tela – vaši GTO prekidaju “strujno kolo” dejstva vaših mišića da bi sprečili preopterećenje, bez obzira na to da li je teret dovoljno težak da nanese štetu. Treniranje pojačava vašu sposobnost da prevaziđete takvu reakciju, istovremeno vam omogućujući da regrutujete više vlakana u tu svrhu.

Pročitajte i  Kako da usavršite 3 najvažnije vežbe: mrtvo dizanje, benč pres i čučanj!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *