Surutka za početnike - Men`s Health

Surutka za početnike

PROVERITE BROJEVE

Da biste optimizovali gubitak u težini i rast mišića, odaberite prašak koji sadrži najmanje 20 grama proteina, ne više od 6 grama šećera i minimalne količine veštačkih zaslađivača, koji nekad praškovima daju bljutav ukus.

NE BUDITE IZBIRLJIVI

Za većinu muškaraca nije važno da li šejk sadrži proteine surutke ili kazeina. Obe vrste sadrže leucin, aminokiselinu koja je ključna za izgradnju proteina mišića. Ono što je najvažnije je dovoljan unos proteina a ne njihov izvor.

Pogledajte i 8 stvari koje svaki muškarac treba da zna o proteinima

ZABORAVITE NA “PROZOR”

Sinteza proteina (proces kojim se izgrađuju belančevine u mišićima) ostaje na visokom nivou 24 časa nakon vežbanja, a ne samo tokom kratkog “prozora” neposredno posle treninga. Zato, sve dok unosite dovoljno proteina, tajming nije bitan.

ZAOBIĐITE “PROSLAVLJENE” FORMULE

Većinom su to samo precenjeni milk-šejkovi. Napravite sami svoj šejk bez praznih kalorija: pomešajte 250 mililitara jedno procentnog mleka sa jednom supenom kašikom putera od kikirikija i jednom bananom i u to ubacite led. Ova smesa sadrži 294 kalorije, 41 gram ugljenih hidrata i 13 gramam proteina. U to dodajte i svoj omiljeni proteinski prašak.

ZA VELIKE MIŠIĆE: Proteinski šejk od tri sastojka (VIDEO)

Pročitajte i  Saveti čoveka koji može da uradi 10.000 legionara!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *