Snaga iz dubine tela: 2 super vežbe za moćno jezgro - Men`s Health

Snaga iz dubine tela: 2 super vežbe za moćno jezgro

Endi Spir, trener i kreator poznatog Anarchy Abs programa, osmislio je još jedan zanimljiv fitnes projekat. Naime, reč je o mini programu od dve vežbe koje snažno pogađaju mišiće jezgra.

Pored mišića jezgra i trbušnjaka, vežbe će imati veliki efekat i na vaše kardio sposobnosti zbog brze repetitivne dinamike izvođenja. Za razliku od drugih uobičajnih vežbi za trbušnjake, ove dve nisu statične i spore. Umesto toga kroz ovaj trening ćete uz pomoć eksplozivnih vežbi aktivirati mišiće jezgra i stabilizatore.

Snažan srednji deo: Vežbe sa medicinkom

Vežbe izvodite u sledećem rasporedu:

Vežba 1: CANDLESTICK ROW

5 ponavljanja

Ova vežba koja je vrlo popularna kod krosfit takmičara će snažno aktivirati abdominalne i mišiće jezgra. Nemojte previše da žurite sa izvođenjem, jer će sporiji ritam zadržati veću tenziju na mišiću.

Čelični trbušnjaci: Moćan abdomen uz pomoć vežbi sa šipkom

Vežba 2: USKI PLIO SKLEK

10 ponavljanja

Dodavanjem pliometrijskih elemenata u ovaj trening aktiviraćete brzo-trzajne mišiće, što će popraviti vašu sveukupnu kondiciju i agilnost tela. Ovo je prvi krug. Za maksimalan efekat uradite od 5 do 10 krugova uz pauzu od 30 sekundi između svake runde.

D.R.

Pročitajte i  Program izdržljivosti
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *