Trening “vatrena borba”: Moćna fitnes platforma za snagu celog tela - Men`s Health

Trening “vatrena borba”: Moćna fitnes platforma za snagu celog tela

Bobi Maksimus je poznati fitnes trener i bivši MMA borac, a poznat je i po kreiranju brojnih fitnes planova. Tokom svoje sportske karijere za vreme priprema je odlazio u vojne baze i učio treninge snage koji se tamo vežbaju. Jedan od njih je i ovaj sledeći koga nazivaju “vatrena borba” i osmišljen je za potrebe pripadnika specijalnih jedinica.

Sam trening zbog svog karaktera unapređuje sve aspekte ukupne fitnes snage i kondicije, i dovodi vas do dominantnog nivoa. Istrajnost je ključan deo ovog programa, jer kada jednom dostignete dobru formu bićete spremni za sledeći nivo i tada možete modifikovati trening.

S klasikom ne možete da omanete: Vežba koja gradi kamene mišiće nogu

KAKO SE RADI?

Uradite vežbe prema navedenim instrukcijama. Kompletirajte sve tri serije prve vežbe, potom uzmite odmor koliko vam je potreban, a zatim odradite sve serije vežbe 2 i vežbe 3. Nakon toga pređite na vežbu 4. U toj vežbi radite što veći broj ponavljanja u 30 sekundi uz pauzu u istom vremenskom periodu. To je prva runda, a uradite ih ukupno četiri. U poslednjem krugu uzmite odmor od 2 minuta umesto 30 sekundi. Istu proceduru primenite i za vežbe 6 i 8.

VEŽBE

Vežba 1: ČUČANJ UZ ZID

2 serije, 5 ponavljanja

Vežba 2: ČUČANJ (AIR SQUAT)

3 serije, 20 ponavljanja

Pogledajte i Trominutni trening koji možete da odradite dok gledate TV

Vežba 3: ČUČANJ SKOK

3 serije, 5 ponavljanja

Vežba 4: LEGIONARI

4 serije po 30 sekundi izvođenja, pauza 30 sekundi između serije

Pauza: 2 minuta

Vežba 5: SPLIT JUMP

4 serije sa 30 sekundi izvođenja, pauza 30 sekundi između serija

Pauza: 2 minuta

Trening sa potpisom: Sveto trojstvo Bobija Maksimusa

Vežba 6: ŽABLJI SKOKOVI

4 serije, 30 sekundi izvođenja, pauza 30 sekundi između serija

Pročitajte i  Arnoldov potisak i trening za ramena

Vežba 7: TRČANJE (COOL DOWN RUN)

10 minuta po 20 do 25 metara.

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *