4 saveta za bolje izvođenje zgibova - Men`s Health

4 saveta za bolje izvođenje zgibova

Evo nekoliko savet kako da popravite vaše izvođenje zgibova koji se s razlogom smatraju kraljem vežbi za gornji deo tela:

NEK VAM BRADA PREĐE ŠIPKU
Postoji samo jedan način da vam rad skapule bude jak – brada mora da prelazi preko šipke. To možda nećete uspeti u ranoj fazi treninga, ali istrajte, radite naporno i uspećete.

LAKTOVI UNAZAD I NA DOLE
Jednom kad uvučete skapulu, potrudite se da uradite pokret kao da hoćete laktom da udarite nekoga ko stoji iza vas. Ova akcija će pokrenuti latissimus dorsi i teres major, koji su moćni ekstenzori ramena.

KAIŠ ZA PENJANJE UZ DODATNO OPTEREĆENJE
Znamo da su kaiševi za penjanje skupi, ali zahvaljujući internetu danas možete da ih nađete po smešnoj ceni od jednog dolara. Kaiševi za penjanje su pre svega dobri jer sa njima težina se jednako prenosi i kada se dodatno opteretite i ne osetite pritisak na kukovima.

STANJE MEKOG TKIVA
Izvođjenje zgibova se često može popraviti uz pomoć stručnjaka za meka tkiva. Većina ljudi ne može da uradi zgib iznad šipke. Međutim, kada oslobodite mišićnu adheziju između teresa majora i latissimusa dorsija uspećete da uradite ceo zgib.

Pročitajte i  Dišite lakše
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *