Napad na mišiće nogu: 20-o minutni HIIT trening za donji deo tela - Men`s Health

Napad na mišiće nogu: 20-o minutni HIIT trening za donji deo tela

“Izgradnja snažnih, mišićavih nogu je proces sastavljen iz dva dela”, kaže Brin Putnam osnivač poznatog lanca teretana u Njujorku- Rafine Method. “Prvo morate proporcijalno ojačati velike mišićne grupe, kao što je gluteus, kvadricepsi I listovi. Vaš drugi zadatak treba biti reduciranje nivoa masti u telu, dovoljno da bi mišići bili vidljivi”.

Upravo su treninzi visokog intenziteta (HIIT) ti koji će vam pomoći u ovom slučaju. Sa ovim visoko intenzivnim treningom od 20 minuta na drugačiji način ćete aktivirati mišiće nogu uz pokretanje celog tela.

TRENING ZA DONJI DEO TELA: 6 brutalnih vežbi za snagu i brzinu

UPUTSTVO Uradite ovih 5 vežbi jednu za drugom, a čitav kružni proces odradite kroz 4 serije. Uzmite odmor kada vam je zaista neophodan.

VEŽBE

Vežba 1A: ZADNJI ISKORAK SA PODIZANJEM KOLENA

10-12 ponavljanja

S klasikom ne možete da omanete: Vežba koja gradi kamene mišiće nogu

Vežba 1B: ČUČANJ SKOK

10-12 ponavljanja

Vežba 1C: AROUND THE WORLD

10-12 ponavljanja

VO2 MAX: Trening intervala za kraljevsku snagu i kondiciju!

Vežba 1D: KETLBEL ZAMASI

10-12 ponavljanja

Vežba 1C: ČUČANJ SA ELASTIČNOM TRAKOM

10-12 ponavljanja, pauza 60-120 sekundi

D.R.

Pročitajte i  Izgubite kalorije za samo 10 minuta
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *