Trening sa potpisom: Sveto trojstvo Bobija Maksimusa - Men`s Health

Trening sa potpisom: Sveto trojstvo Bobija Maksimusa

TRENING KRUŽNOG TIPA

Bobi je pre fitnes karijere bio UFC borac a uporedo sa tim obavljao je dužnost kao pripadnih policijskih snaga u svom rodnom Kapreolu u kanadskoj pokrajini Ontario. Zbog svih tih obaveza bio je izuzetno limitiran kada je reč o dužim trening programima.

Snaga ratnika: Treniraj kao pravi Viking!

Stoga je bio primoran da u kratkom vremenskom periodu stekne ozbiljnu kondiciju, a kao rezultat svega nastao je ovaj jedinstven trening. Kreiran je tako da vežbate veliki broj ponavljanja u svega pola sata vremena. Ne samo da će vašim mišićima pružiti izuzetnu snagu, već će ovaj program imati veliki uticaj na vaš kardiovaskularni sistem.

UPUTSTVO

Uradit prvu serije vežbe 1, zatim prvu seriju vežbe 2, a nakon toga odmah i prvu seriju vežbe 3. to je prvi krug, a uradite što veći mogući broj krugova. Vaš cilj je da odradite što veći broj ponavljanja (AMRAP), u ovom slučaju u vremenu od 30 minuta. Vodite računa o tehnici izvođenja vežbe i nemojte ići preko zadanog broja ponavljanja.

Fitnes izazov od 10 minuta: Z-potisak!

Vežbe radite u sledećem tempu; 30 sklekova, 15 propada i 10 zgibova, a dobar rezultat bi bio kada biste mogli da odradite 150 ponavljaja u svakoj vežbi.

D.R.

Pročitajte i  Poseban kružni trening
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *