Za više dizanja u čučnju - Men`s Health

Za više dizanja u čučnju

Svi znamo da čučnjevi nisu laki, ali isto tako znamo da nam najbolje jačaju svaki deo tela te da se s razlogom zovu “kraljem vežbi”. Ukoliko želite da ojačate svoj čučanj, postoji jedan jednostavan trik koji mnogi praktikuju.

Čučanj je pre svega veština koja zahteva stručan trening i dosta vežbi. Ne možete tek tako doći i dignuti nekoliko kilograma. Zato – box čučanj ili čučanj na klupi kako ga mnogi još zovu može da vam i te kako ojača čučanj.

Ukoliko koristite klupu ili neki sanduk za čučanj, to je odličan način da eleminišete slabost i steknete neophodnu snagu za novo dizanje.

VEŽBA
Stranite ispred stolice ili klupe, a potom se polako spuštajte kao da ćete da sednete. Kada vaša zadnjica dotakne klupu, malo se ispravite. To će doprineti tome da ćete regrutovati velike mišiće koji rade duž vašeg zadnjeg dela tela – kao što su gluteus i vaša zadnja loža – a to je glavni cilj ovog pokreta.

Vodite računa da izaberite kutiju ili klupu koja je niska, tako da kada sednete na nju kost potkoljenice i natkoljenice bude pod pravim uglom – kao kada radite pravi čučanj.

Nakon ovoga je potrebno dići se najbrže što možete, a ne polako da krenete da se “penjete” prema gore.

Box čučanj je dobar iz više razloga – ne zamara vas više od običnog, brže se oporavljate, povečava fleksibilnost i ima manji pritisak na kolena.

Pročitajte i  Kako raditi legionare brže nego ikada pre?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *