Postavljanje ciljeva - Men`s Health

Postavljanje ciljeva

POSTAVITE SISTEM VREDNOSTI
Tako što ćete definisati raspon od krajnje ambicioznog cilja, pa do minimalnog cilja. Ovo će vam omogućiti orijentaciju u definisanju vašeg uspeha. Muškarci često vole da sve ide kao po loju i kao što je planirano. Davanjem sebi više opcija, uvek ćete biti na dobrom putu, čak iako su vaši rezultati na minimumu.

PRESTANITE DA SE OPTEREĆUJETE
Morate da smršate, ali ne morate da smršate preko noći. Umesto toga postavite svoj kurs i prepustite se plovidbi. Sa novim kursom situacija u kojoj se trenutno nalazite ne može da bude gora. Naprotiv može biti samo bolja. Fokusirajte se na one loše navike, i držite se postavljenog kursa. Imajte i stalno na umu svoje ciljeve, i pratite ih dnevno ili čak nedeljno.

IGNORIŠITE “PRE” I “POSLE”
Ove reklame se relativno često viđaju. Možda vas ovo neće iznenaditi, ali jedno istraživanje je ustanovilo da ovakve reklame doprinose formiranju nerealnih očekivanja. To vam apsolutno nije potrebno.

VIŠE CILJEVA
Nemojte se fokusirati isključivo na jedan cilj, uključujući i dijetu. Potrebno je da postoji i trenutak kada nećete biti muškarac koji pokušava da skine kilograme, već ćete biti samo običan muškarac.

MRŠAVITE ZDRAVO
Gubeći 5 do 10 odsto od svoje trenutne telesne težine. Istraživanja su pokazala da ovakav pristup eliminiše potrebu za lekovima kod visokog krvnog pritiska, smanjuje rizik od dijabetesa za 58 odsto, smanjuje rizik od srčanih oboljenja za 4 odsto i smanjuje šanse za smetnje disanja tokom spavanja.

Pročitajte i  Trening za početnike
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *