Trening Mornaričkih foka za snažnije ruke - Men`s Health

Trening Mornaričkih foka za snažnije ruke

Princip vežbanja kroz super serije se pokazao kao najdelotvorniji jer u kratkom roku daje najbolje rezultate. Same karakteristike ovog načina vežbanja utiču da na to da u kraćem vremenu odradite veći broj serija i ponavljanja. Pored toga super serije pojačavaju proizvodnju testosterona i to do 24 sata nakon završetka treninga, a takože smanjuju nivo hormona stresa kortizola.

SUPERSERIJA ZA BICEPS I TRICEPS: Fitnes recept za snažne i nabildovane ruke!

PROGRAM NAVY SEAL ZA RUKE

Vežbanje sa super serijama predstavlja veliki aerobno-kardiovaskuli izazov za naše telo što snažno utiče na izgradnju mišićne izdržljivosti. U ovom slučaju pažljivo izabrane vežbe u nizu superserija snažno pogađaju sve delove bicepsa. Na kraju programa se rade zgibovi u vremenu od 10 minuta sa brojem ponavljanja u zavisnosti od vaše forme.

VEŽBE

Vežba 1A: BICEPS PREGIB NA KOSOJ KLUPI

4 serije, 15 ponavljanja, bez pauze

Pogledajte i Kako treniraju pripadnici Mornaričkih foka?

Vežba 1B: BICEPS PREGIB NA SKOTOVOJ KLUPI

4 serije, 15 ponavljanja, pauza 90 sekundi

Vežba 2A: STOJEĆI BICEPS PREGIB

4 serije, 15 ponavljanja, bez pauze

Vežba 2B: ČEKIĆ PREGIB

4 serije, 15 ponavljanja, pauza 90 sekundi

VIDLJIVI REZULTATI BEZ ŠIPKE: 6 najboljih vežbi za veće ruke

Vežba 3: ZGIBOVI

10 serija, 30, 50, 70 ponavljanja u zavisnosti od vaše forme.

Propisane brojke radite u vremenu od 10 minuta.

D.R.

Pročitajte i  3 vežbe koje će vas dovesti do korgazma

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *