Trbušnjaci za respekt: Rešite se masnih naslaga sa donjeg dela stomaka - Men`s Health

Trbušnjaci za respekt: Rešite se masnih naslaga sa donjeg dela stomaka

Kod određenog broja muškaraca nakon spoznaje da ne izgledaju onako kako žele dolazi do reakcije i želje za treningom, dok oni drugi padaju u dodatnu letargiju.

Statistike su pokazale da muškarci u najvećem procentu nisu zadovoljni sa izgledom svog stomaka. U skladu sa tim podacima, veliki broj vežbača počinje sa treninzima upravo da bi se rešili masnih naslaga sa svog tela, posebno u predelu abdomena.

Pogledajte i Najbolja vežba za izgradnju donjih trbušnjaka!

Kao što smo već mnogo puta pisali, obični trbušnjaci nisu dovoljni da biste stekli jake abdominalne mišiće bez masnih naslaga. Svi oni koji imaju taj problem znaju koliko je teško eliminisati masne naslage sa donjeg dela stomaka.

Poznati fitnes trener i deo tima rijaliti serijala Strong na američkom NBC-u Kris Rajan osmislio je program od sedam vežbi koje na efikasan način pogađaju donji deo trbušnih mišića.

VEŽBE

Vežba 1: V-SIT

Trbušnjaci sa naslovnice: Vežbe sa slobodnim tegovima

Vežba 2: HOLLOW BODY HOLD

Vežba 3: PODIZANJE PILATES LOPTE NOGAMA

Vežba 4: PODIZANJE NOGU NA VRATILU

Vežba 5: PODIZANJE NOGU IZ LEŽEĆEG POLOŽAJA

Fitnes trendovi: Ubedljivo najbolji način da isklešete telo iz snova!

Vežba 6: OBRNUTI TRBUŠNJACI

Vežba 7: SPRINTEVI

D.R.

Pročitajte i  Zastava: Vežba koja dokazuje snagu celog tela
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *