Trening za celo telo: Fitnes program za visoke vežbače - Men`s Health

Trening za celo telo: Fitnes program za visoke vežbače

Visoki i niski vežbači dižu tegove na drugačiji način. Na primer, vežbači sa dužim udovima se više muče sa vežbama kao što su benč pres i zadnji čučanj za razliku od onih sa kraćim udovima. Ukoliko i vi spadate u tu kategoriju, pogledajte savršeni fitnes program za celo telo.

PROGRAM

Vežbe označene sa “A” i “B” radite u neizmeničnom ritmu tako što ćete kada odradite vežbu A napraviti pauzu, zatim preći na vežbu B i ponoviti ovaj proces dok ne kompletirate određen broj serija.

Pogledajte i 5 najboljih treninga koji će spržiti salo i izgraditi mišiće

VEŽBE

Vežba 1A: PREDNJI ČUČANJ

4 serije, 6-8 ponavljanja, puza: koliko vam je neophodno

Zapalite tricepse: Sklop vežbi za masivne ruke

Vežba 1B: POTISAK BUČICAMA NA KOSOJ KLUPI

4 serije, 6-8 ponavljanja, pauza: koliko vam je neophodno

Vežba 2A: ZGIBOVI SA USKIM HVATOM

4 serije, 8-10 ponavljanja, pauza: koliko vam je neophodno

Vežba 2B: ISKORAK UNAZAD SA BUČICAMA

4 serije, 10 ponavljanja (po svakoj nozi), pauza: koliko vam je neophodno

Spremate se da krenete u teretanu? Ovih 20 fitnes termina morate da znate!

Vežba 3: KETTLEBELL ANGLED PRESS

4 serije, 10 ponavljanja, pauza: koliko vam je neophodno

D.R.

Pročitajte i  10 treninga koji tope salo sa stomaka
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *